خبرهای داغ:
با حضور مدیر دفتر تایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه فجر

کارگاه آموزشی اصول لازم الرعایه محصولات وفعالیت های فرهنگی بسیج لارستان

وی در ادامه بر ضرورت و اهمیت حضور فعال و خردمندانه نیروهای ارزشی وانقلابی در فضای مجازی تاکید کرد که لازمه آن را توانمندسازی این نیروها نسبت به این امر مهم دانست.
کد خبر: ۸۶۷۹۱۳۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
کارگاه آموزشی اصول لازم الرعایه محصولات و فعالیت های فرهنگی سپاه و بسیج با حضور جناب سرهنگ میرشکاری،مدیر دفتر بررسی وتایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه فجر در نمازخانه ناحیه لارستان برگزار شد.

در این کارگاه که با حضور فرماندهان،مدیران عقیدتی نظارت،مسئولان فرهنگی وفضای مجازی حوزه های مقاومت برگزار شد،جناب سرهنگ میرشکاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و برخی از عالمان کشور،فضای مجازی را نعمت بسیار بزرگی دانست که اگر از آن به نحو احسن استفاده نشود این نعمت به نقمت تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه بر ضرورت و اهمیت حضور فعال و خردمندانه نیروهای ارزشی وانقلابی در فضای مجازی تاکید کرد که لازمه آن را توانمندسازی این نیروها نسبت به این امر مهم دانست.

وی در پایان هدف از برگزاری این کارگاه ها را توانمندسازی فعالان عرصه مجازی،افزایش سواد رسانه ای و ارتقای سطح محتوای فرهنگی تولیدات سپاه و بسیج عنوان کرد.

در ابتدای این مراسم نیز حاج آقا هادی پور،مسئول نمایندگی ولی فقیه و سپس جناب سرگرد جاهدی فرماندهی ناحیه لارستان با سخنان خود جمع حاضر را به فیض رساندند.

http://www.8pic.ir/images/yggvenxt755c1rmycj8b.jpg

http://www.8pic.ir/images/7t0z1j5hr6ynnpb6o8pw.jpg

http://www.8pic.ir/images/si9nkucgxkl5dlgzc7yt.jpg

http://www.8pic.ir/images/hgs3dykbarovgbetj2vg.jpg

http://www.8pic.ir/images/d65jksbp6ks9997g4pmt.jpg

http://www.8pic.ir/images/9zdfnm8vdcqi61tj63vz.jpg

http://www.8pic.ir/images/us57irespsohoehgl7o7.jpg


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار