خبرهای داغ:
جانشین راهبردی سپاه استان و فرمانده قرارگاه سالگرد امام راحل به تبیین برخی از عملکردها و برنامه های سپاه استان در این حوزه پرداخت.
کد خبر: ۸۶۷۹۱۳۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، سرهنگ پاسدار عباس برزگرجانشین راهبردی سپاه استان و فرمانده قرارگاه ارتحال امام(ره)در جلسه برنامه‌های سالروز ارتحال ضمن تبریک  اعیاد شعبانیه و تولد حضرت قائم عجل الله گفت: جمعیت استان قزوین یک میلیون و دویست هزار نفر است و ما برای اعزام ده هزار نفر ظرفیت داریم که در صورت داشتن امکانات  می توانیم  این میزان را افزایش دهیم و اعزام زائرین هیچ تناسبی با  جمعیت استان ندارد.

مراسم رحلت امام در مساجد شهر نیز برگزار می شود

سرهنگ برزگر در ادامه افزود: ما فقط در بحث اعزام متمرکز نمی شویم بلکه در مساجد شهر و استان هم باید بتوانیم  یک مراسم سالگرد  برای امام راحل داشته باشیم که در اکثر مساجد ما روحانی و سخنران داریم که از این ظرفیت  باید استفاده شود.

 وی اظهار کرد: در سطح شهر و استان هم فضا هایی که در اختیار داریم باید مزین به  تصاویر امام راحل  باشد و تغییری در آذین بندی شهر متناسب با رحلت امام داشته باشیم.

این مقام مسئول متذکر شد:  امسال با توجه به وضعیت امنیتی منطقه ما باید  پرشور تر از گذشته در این مراسم شرکت کنیم و سپاه استان با اشراف امنیتی و اطلاعاتی استان و هوشیاری  کامل  حضور خواهد یافت

تمامی زایرین مراسم ارتحال امام راحل بیمه می شوند.

فرمانده قرار گاه ارتحال امام راحل  تصریح کرد:  بیمه زائرین باید انجام شود و  هیچ فردی را بدون بیمه  برای اعزام نمی پذیریم و در صورت حادثه بتوان مبلغی را به فرد یا خانواده وی بپردازیم.

وی مطرح کرد: هزینه بیمه 4000 ریال در سال گذشته با پوشش 70000000ریال بود که در سال 95 به 10000 ریال و 200000000 ریال افزایش یافته است  و تمام مشخصات زائرین با شماره تلفن ثبت خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: ما برای اشنایی نسل جوان با امام و انقلاب سعی خواهیم کرد از بار اولی ها در این مراسمات  دعوت کنیم و امکانات زیارت را برای آنان در نظر بگیریم.

جانشین راهبردی سپاه استان قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: بانوان از آوردن بار و ساک و کیف دستی به دلایل امنیتی و احتمال گم شدن خودداری کنند و کروکی هایی که  در جلوی اتوبوس نصب کردند استفاده شود و به تعداد در بین زائرین توزیع شود تا بتوان  در صورت مسیر اشتباه از راهنمایی  و رانندگی درخواست کمک نمایند.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها