مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز بیان داشت: دولت باید در اداره کشور از ظرفیت جوانان استفاده کند چرا که هر جا به نیروی جوان اعتماد کردیم بهره و نفعش نصیب کشور شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۱۲۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام داوود عبدالهی در سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین علیه السلام گفت: اعراب قبل از اسلام و در زمان عرب جاهلیت هیچ نقشی برای جوانان قائل نبودند لذا در انتصابات و تصمیم گیری‌ها به دنبال حذف جوانان بودند.

وی افزود: اعراب در آن زمان بیشترین بها را برای ریش سفیدان قائل می‌شدند، گرچه برخی از آنان از لحاظ علمی و عقلی از بعضی جوان تر ها پایین تر بودند.

عبدالهی گفت: با بعثت پیامبر اکرم (ع) و ظهور اسلام، جایگاه ویژه ای برای جوانان گشوده شد و از آنان در پست های مدیریتی و حتی فرماندهی جنگ استفاده شد و ما نتیجه این ارزش و اعتماد به جوانان را در عرصه های مختلف مشاهده کرده ایم.

وی تاکید کرد:  امروز هم بر طبق سیره پیامبر اسلام(ص) باید به جوانان بها داد و با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری خطاب به مسئولین گفت: ما باید به جوانان انقلابی اعتماد کنیم و امور را به آنان بسپاریم، اما متاسفانه دیده می شود که برخی از مسئولین هنوز به جوانان این ملت اعتماد ندارند و نقشی برای آنان قائل نیستند، در صورتی که باید به همین جوانان اعتماد کنیم و هر جا اعتماد کردیم بهره و نفعش نصیب کشور شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها