خبرهای داغ:
به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع)امام حسین(ع) مراسم روز جوان برای سربازان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیرازو با حضور سرهنگ حسینی و حجت الاسلام حاجی پور و سرهنگ قاسمی فرماندهی،نمایندگی و حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در پارک کوهستانی شهرک گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۰۸۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور در سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان دوران خدمت سربازی را یک دوره بسیار مهم در طول زندگی هر فرد دانست که باعث تجربه و پختگی در مسیر زندگی می شود.

وی افزود : دوران خدمت مقدس سربازی که احادیث و روایت زیادی در مورد آن توسط ائمه و معصومین آمده دارای فراز و نشیب های زیادی می باشد که انسان با مسائلی مواجه می شود که قبل از آن تجربه ننموده است و این تجارب در طول زندگانی برای افراد موثر و مفید خواهد بود.

وی خدمت سربازی در سپاه پاسداران را همراه با رافت و مهربانی دانست و بیان داشت: از اول ورود برادران وظیفه به نهاد مقدس سپاه بنا بر رافت و مهربانی در چهارچوب قانون بوده و در مسائل نظامی نیز به جای خود باید قوانین و مقررات  مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

در ادامه سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) وروز جوان به سربازان به تعدادی از سوالات پایوران وظیفه ناحیه جواب نمود و به درخواست سربازان به بخشش اضافه خدمت سربازان ناحیه موافقت نمود.

و در ادامه به برخی از سربازان فعال فرهنگی عقیدتی ناحیه حضرت محمدرسول ا...(ص) مرخصی تشویقی اهدا شو ودر پایان برادر وظیفه سعیدیان مداح اهل بیت در مدح میلاد حضرت علی اکبر(ع)به مولودی پرداخت و حاضرین را به فیض رسانید
ارسال نظرات
پر بیننده ها