فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام در گفتگو با "بسیج ":

ایران اسلامی نگین امنیت و اقتدار پایدار در غرب آسیا است/ با اتحاد مسلمانان، قدرت مستکبرین کاهش و همبستگی اسلامی بیشتری می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام بیان داشت: مهمترین پیام رزمایش‌ها برای دشمنان این است که هیچگاه در ذهن خود جرأت حمله به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نَپرورانند.
کد خبر: ۸۶۷۸۹۰۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: تقارن میلاد فرخنده حضرت ولی عصر(عج) و حماسه آزادی خرمشهر روز مقاومت، ايثار و پيروزي ملت غیور ایران دو رویداد برزگ ملی و مذهبی پیش رو است، که گرامیداشت آن موجب تقویت باورهای دینی، ارزش ها و همبستگی اسلامی می شود.

وی با اشاره به ترفندهای همیشگی استکبار جهانی در طول تاریخ و تفرقه افکنی میان مردم افزود: پاسداشت اعیاد ملی مذهبی ضمن اتحاد مسلمانان، قدرت مستکبرین را کاهش و همبستگی اسلامی نَمود بیشتری پیدا می کند.

وی با بیان این که امروز روحیه جهادی بسیجیان شهیدی همچون "مدافعان حرم"باعث امنیت بیشتر و اقتدار نظام اسلامی شده است، تأکید کرد: اگر نتوانیم این اقتدار و صلابت ملی را حفظ کنیم همانند کشورهای منطقه دچار وابستگی سیاسی خواهیم شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام یادآور شد: عملکرد خصمانه آمریکا  و متحدانش نشان داد که جایگاه مردمی در بین کشور های منطقه ندارند، ولی متأسفانه با قصور حکام مستبد و مرتجع منطقه دشمن توانسته است از این رهگذر در کشورهای اسلامی به منافع خود برسند.

وی با اشاره به اجرا شدن مرحله  اول رزمایش الی بیت‌المقدس 23 و24 اردیبهشت در منطقه مرزی صالح آبادگفت: مرحله دوم و اصلی آن در آخر هفته جاری به استعداد 5 گردان رزمی انجام می شود که حفظ و ارتقای توان وآمادگی رزمی و قدرت معنوی بسیجیان برای مقابله با دشمنان از اهدف مهم برگزاری است.

فرمانده قرارگاه فرعی امام هادی(ع) در محور عملیاتی سردار شهید حسن علیمردانی، ایران اسلامی را نگین امنیت و اقتدار پایدار در غرب آسیا دانست وگفت: مهمترین پیام رزمایش ها برای دشمنان این است که هیچگاه در ذهن خود جرأت حمله به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نَپرورانند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها