مسئول دفتر نهاد نمایندگی سپاه ناحیه مقاومت سبزوار:
مسئول دفتر نهاد نمایندگی سپاه ناحیه مقاومت سبزوار گفت: نیروی جوانی قوه محرکی است که می‌تواند دولت‌ها را به پیش براند.
کد خبر: ۸۶۷۸۸۶۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین علیپور با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: نیروی جوانی در صورت مدیریت می توان توفیقات فراوانی را برای دولت ها و ملت فراهم کند و کارهای بزرگ را انجام دهد.
 
وی با بیان اینکه انقلاب ما را نیز جوانان با همت خود به پیروزی رساندند ادامه داد: رهبری امام خمینی(ره) بود که نیروی جوانان را مدیریت کرد و در جهت پیروزی دین و انقلاب اسلامی قرارداد.
 
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار به نقش جوانان در ۸سال دفاع مقدس که  بزرگترین حماسه ها را ایجاد کردند شاره و تصریح کرد: نباید از این نیروی جوانی که امروزه در کشور وجود دارد غفلت کرد.
 
حجت الاسلام علیپور همچنین به نقش انقلاب در خصوص هوبت بخشی به جوانان بیان داشت: هویتی که جمهوری اسلامی ایران به جوانان داد سبب شد تا جوانان بتوانند در راستای پیشرفت کشور خود گام بردارند و این نگاه صرف پیشرفت فقط در غرب است را تغییر دهند.
 
وی همچنین ضمن هشدار به جنگ نرم دشمن تاکید کرد: بیشترین هجمه غرب در این جنگ به جوانان است تا با کم رنگ جلوه دادن ارزش ها در نگاه انها آینده فرهنگی کشور را در دست بگیرد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها