هادی سینایی:

دانش آموزان پای ثابت جشنواره فیلم سبز یاسوج

مسؤول روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با اکران فیلم‌های جشنواره فیلم سبز، 1500 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در برنامه‌های جشنواره فیلم سبز حضور یافتند.
کد خبر: ۸۶۷۸۸۳۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

هادی سینایی درگفتگو با بسیج با اشاره به استقبال خوب در استان کهگیلویه و بویراحمد از اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم سبز اظهار کرد: این جشنواره حرکتی فرهنگی برای ایجاد پیوند و علاقه‌مندی میان نسل جدید با مسائل زیست محیطی است.

سینایی افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد آن گونه که نسبت به سایر استان‌ها خبردار شده‌ایم استقبال از جشنواره بسیار خوب بوده است که برای حفظ محیط زیست موضوعی بسیار امیدوار کننده به نظر می‌آید.

مسؤول روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از برنامه‌های خوب در زمان اکران فیلم‌های پنجمین جشنواره فیلم سبز را حضور دانش‌آموزان در محل نمایش فیلم‌ها و استقبال از آن دانست و گفت: تاکنون تعداد یک‌هزار و 500 دانش‌آموز به تماشای فیلم‌های محیط زیستی نشسته‌اند.

وی فرهنگ‌سازی را در استانی که از نظر محیط زیست و منابع طبیعی بهترین ظرفیت‌ها را دارد وظیفه همه مسؤولان دانست و گفت: نباید در استان تنها به انتظار اقدامات یک تا دو دستگاه مثل محیط زیست و منابع طبیعی نشست بلکه همه در این راه وظیفه دارند از جمله رسانه‌ها که بهترین یاور برای حفظ محیط زیست به شمار می‌روند.

سینایی گفت: در مجموع تعداد 250 فیلم و انیمیشن و در مجموع 60 ساعت فیلم پخش می‌شود و در کنار آن نیز برنامه‌های فرهنگی جانبی برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است.

وی از ایجاد غرفه‌هایی و همچنین ایجاد ایستگاه نقاشی کودکان در کنار آن خبر داد و گفت: کودکان با عشق و علاقه خاصی در سالن نمایش فیلم‌ها حضور پیدا می‌کنند.

ارسال نظرات