مسئول بسیج سازندگی سپاه قوچان ازایجاد اشتغال برای بیش از 360 نفر از بسیجیان این شهرستان در عرصه اقتصاد مقاومتی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۸۸۳۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
حجت زاهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در شرایط موجود اقتصادی کشور، اظهار داشت: طی سال های ۹۲ تا ۹۴ با پرداخت بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی و اشتغالزائی توسط سپاه ناحیه قوچان، برای ۳۶۱ نفر از بسیجیان این شهرستان اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در دو قالب اقتصاد مقاومتی و اشتغالزائی پرداخت شده است، ادامه داد: در سال ۹۲ با پرداخت ده میلیارد و هشتصد و هشتاد میلیون ریال تسهیلات و اجرای ۱۰۵ طرح، برای ۱۷۳ نفر از بسیجیان اشتغال ایجاد شد.

وی افزود: همچنین در سال ۹۳ با پرداخت ده میلیارد و نهصد و چهل میلیون ریال تسهیلات و اجرای ۷۰ طرح برای ۱۲۵ نفر و در سال ۹۴ با پرداخت هشت میلیارد و سیصد و هفتاد میلیون ریال و اجرای ۵۵ طرح برای ۶۳ نفر اشتغالزائی شده است.

زاهدی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی در تمام عرصه های اقتصاد مقاومتی، اشتغال، محرومیت زدائی و خدمات رسانی در حال فعالیت می باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قوچان تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه قوچان در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش ماهی، شترمرغ، بلدرچین، کاشت زعفران، احداث گلخانه، صنایع بسته بندی و تولید لبنیات با ارائه تسهیلات از جوانان و بسیجیان در مسیر اشتغالزائی و کارآفرینی با رویکرد اقتصاد مقاومتی حمایت می کند.

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ ابلاغ نشده است که به محض ارسال ابلاغیه از سوی مسئولان، نسبت به پرداخت تسهیلات و حمایت از بسیجیان کارآفرین اقدام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها