علی اشرف خانلری
فرمانده دانشگاه علوم انتظامي امين:
خبرگزاری بسیج: فرمانده دانشگاه علوم انتظامي امين در آئین تکریم خانواده معظم شهدا و غبارروبی گلزار شهدای گمنام محله 13 آبان با اشاره به نا امنی هایی که در اطراف کشور ما وجود دارد، خاطر نشان کرد: امروز به برکت خون شهدا و به مدد دعای پدران و مادران شهدا، امنیت کامل در کشور ما برقرار است.
کد خبر: ۸۶۷۸۷۵۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار دکتر لطفعلی بختیاری با اشاره به اینکه توسل به شهدا گره های عظیمی را باز کرده است، افزود: هرکجای دنیا آزاده ای برای دفاع از مظلوم گام بر می دارد با تاسی از سیره شهدا است.اگر امروز حزب الله لرزه بر اندام صهیونیست می اندازد به مدد خون شهداست؛ اگر امروز انصارالله یمن، یک گروه کوچک مسلمان با ظالمان می جنگد و سال ها توانسته بر آنها و حامیان منطقه ای شان غلبه کند به مدد پیروی از سیره شهداست؛ اگر مردم عراق توانسته اند بر گروه های تکفیری مسلط شوند به تاسی از سیره شهداست. اگر امروز فاطمیون از افغانستان به دفاع از حرم حضرت زینب (س) می روند در حالی که در کشور خودشان مشکلات فراوان وجود دارد به تاسی از شهدا است چرا که شهدا زنده هستند و ما را مدد می رسانند.

بختیاری اظهار داشت: عرض ارادت به محضر شهدا و سرکشی به خانواده آنان یک تکلیف و وظیفه برای مردم و مسئولان است. در پایان این مراسم از فرزند یکی از جانبازان با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.




ارسال نظرات