مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این پس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در کنار سایر دستگاه‌های متولی به معرفی چهره‌ها از جمله آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی و آثار برتر فرهنگی استان خواهد پرداخت.
کد خبر: ۸۶۷۸۷۲۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹

رضا دهبانی‌ شامگاه سه‌شنبه در دومین نشست انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این انجمن قرار است مفاخر فرهنگی استان را معرفی کند.

وی افزود: این ظرفیتی است که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تجلیل و بزرگداشت بزرگان فرهنگ در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اولویت انجمن برگزاری همایش ملی بزرگداشت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی از مفاخر فرهنگی استان است.

وی با بیان اینکه هدف این است همایش‌ها نه در سطح مجلس ترحیم بلکه به صورت همایش و کنگره در سطح باشکوه و کیفی برگزار شود، افزود: در استان برای برگزاری همایش از قبل برنامه‌هایی تدارک دیده شده و کارهایی انجام شده که متولی آن پیام‌نور استان بود.

دهبانی با اشاره به این که برگزاری همایش‌ها نباید تنها بر عهده این انجمن باشد اظهار کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری چنین برنامه‌هایی وظایفی دارند که یکی از آن‌ها انجمن آثار و مفاخر فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات به برگزاری همایش ملی آیت‌الله مرحوم ملک‌حسینی اشاره کرد و گفت: این همایش دو بخش علمی و فرهنگی و هنری دارد که بخش علمی آن باید با محوریت دانشگاه باشد.

ارسال نظرات