خبرهای داغ:
با حضور جانشین فرمانده سپاه قم

همایش مدیران شباب قم برگزار شد

همایش مدیران شباب استان قم روز یکشنبه 26 اردیبهشت با حضور جانشین فرمانده سپاه استان در مرکز آموزشی آیت الله سعیدی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۸۷۰۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه استان قم در همایش مدیران شباب استان طی سخنانی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری فضای مجازی فرصتی استثنایی برای ماست تا حرف حق خود را به گوش همه برسانیم. شما بسیجیان بخصوص کسانیکه در فضای مجازی و شباب و اطلاع رسانی فعالیت می کنید، باید روحیه علم آموزی و تفکر توسعه پذیری را در خود افزایش دهید و بدانید که هر مسئولیتی که به ما داده شده، باید به نحو احسن آن را انجام دهیم و نزد خداوند نیز باید پاسخگو باشیم.

وی اضافه کرد: در بحث انجام وظیفه هم باید روی پای خود بایستیم و با روحیه بسیجی کمبودها و نواقص را نادیده بگیریم و به حرکت رو به جلو خود ادامه دهیم. ما باید توقعات خود را پایین بیاوریم و بیشتر اهل عمل و اقدام و حرکت مثبت باشیم و کار و تلاش مستمر داشته باشیم.

حافظی افزود: شما جوان هستید، قدر جوانی را بدانید و با خدا ارتباط داشته باشید. در مشکلات دو رکعت نماز بخوانید و از خدا استمداد کنید و به خدا توکل کنید، و از مشکلات نترسید و با توکل و توسل و امید به آینده راه خود را ادامه دهید.

وی در پایان بیانات خود این نکته را یادآور شد: یک نکته دیگر هم اینکه با جوانان هم سن و سال خود ارتباط داشته باشید و از آنها در جهت پیشبرد اهداف و وظایف محوله کمک بگیرید. پتانسیل های بسیار زیادی در این جوانان نهفته است که شما باید آنها را شناسایی و جذب کنید و از توان آنها کمک بگیرید. نکند رفتار و برخورد ما باعث دوری و فاصله گرفتن جوانها از بسیج و پایگاه و مسجد شود.


ارسال نظرات