فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری ثارالله شهرستان خاتم:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری خاتم در آستانه روز بسیج عشایر از عشایر به عنوان جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی یاد کرد .
کد خبر: ۸۶۷۸۶۹۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سید اصغر عباسی فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایریبه مناسبت 29 اردیبهشت روز بسیج عشایر در یادداشتی آورده است :

با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای صدر اسلام تا کنون به خصوص شهدای مدافع حرم که در خون خود غلطیدند تا ما در خواب غفلت نمانیم .
امروزه باید همواره این جمله را سرلوحه کارخود قرار دهیم که بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) فرمودند :" عشایر از ذخایر انقلابند " و این افتخار برای عشایر بس که فرمانده معظم کل قوا می فرمایند: "ما از عشایر احساس خرسندی می نمائیم ".
حوزه عشایری ثارالله دهستان ایثار شهرستان خاتم به نمایندگی از این قشر بزرگ روز 29 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج عشایری را خدمت فرمانده کل قوا و تمامی این عزیزان و مردم بزرگوار تبریک عرض می نمائیم .
امروز دلیرمردان عشایر حافظان این مرز و بوم و فعالان و جهادگران عرصه های مختلف به ویژه عرصه های اقتصاد مقاومتی هستند و ما در برابر خداوند سوگند یاد می کنیم که تا آزادی قدس شریف و نابودی استکبار جهانی و ایادی دست نشانده اش تا آخرین قطره خون خود در صحنه خواهیم بود تا پرچم اسلام را توسط امام خامنه ای ( مدظله العالی ) به دست صاحب اصلی این انقلاب بسپاریم . انشالله

ارسال نظرات