گردهمايي تبيين فرهنگ نهادي كاركنان در سپاه ملكان برپا شد

خبرگزاری بسیج: مسئول نمايندگي ولي فقيه ناحيه ملكان در اين گردهمایی گفت: فرهنگ نهاد مقدس سپاه همان فرهنگ اصيل اسلام يعني فرهنگ و سيره پيامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) است كه با دستان مبارك امام خميني(ره) پي ريزي شد و تاكنون با توسل به اين فرهنگ توانسته است در مقابل هجمه هاي بي امان دشمنان اسلام، مقاومت کند.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۸۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، حجت روح اله الاسلام مهدي نيا در ادامه به فرهنگ توسل به ائمه(ع)و امامزادگان اشاره و بیان كرد: توسل به بزرگان دين را فراموش نكنيد زيرا رهبر و مقتداي ما حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) در اكثر سفرهاي خود به استان ها و شهرستان ها از دور افتاده ترين امامزادگان نيز زيارت مي كند و اين همان اهميت زيارت امامزادگان ميباشد.

وي در ادامه احترام به والدين را از اركان اصلي سبك زندگي اسلامي برشمرد و در ادامه به اقتصاد مقاومتي در فرهنگ اسلامي نيز پرداخت و گفت: اسلام در زندگي ما را از اسراف و تبذير برحذر داشته است و ما بايد با اقتصاد مقاومتي به جنگ دشمنان اسلام برويم.

به همت فرهنگي و تبليغات سپاه ملكان، گردهمايي تبيين فرهنگ نهادي كاركنان در محل امامزاده تاج الدين علي (ع) با حضور كاركنان رسمي اين ناحيه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها