خبرگزاری بسیج: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تهران در آئین عطر افشانی قبر دو شهید گمنام شهرک 13 آبان گفت: طرح سپاس که به دنبال تکریم و تعظیم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان است با تحول نگرشی نسبت به گذشته اجرا می شود.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۷۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ نادر نصیری با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهرستان های استان تهران متاثر از مسئولان عالی بنیاد شهید نسبت به طرح سپاس متفاوت از گذشته است افزود: اجرای این طرح نباید وظیفه بخشی دانسته شود بلکه وظیفه ای همگانی است که مسئولان در آن جایگاه خاصی دارند.

وی گفت: همه مسئولان شهرستان های استان تهران از جمله شهرستان ری باید نسبت به اجرای این طرح و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قالب زمان بندی های مشخص و تعریف شده فعال شده و نسبت به تکریم و تعظیم این عزیزان  حساسیت بیشتری از خود نشان دهند.

نصیری گفت: شهرستان های استان تهران تلاش دارد تا طرح سپاس را متفاوت تر از گذشته و حتی متفاوت با سایر استان ها اجرا کند. وی افزود: نگاه بخشی و صنفی به حقوق خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان جفا به آنان است چرا که این عزیزان متعلق به همه ملت ایران و نظام اسلامی هستند .

وی گفت: رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری به رغم مشاغل فراوان داخلی و بین المللی وظیفه تکریم و تعظیم خانواده های شاهد و ایثارگر را فراموش نکرده و به صورت دوره ای و مناسبتی دیدارهایی با خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز دارند .

نصیری در خصوص دستاوردهای طرح سپاس گفت: با بسیج شدن تمامی مدیران شهرستان ها برای انجام طرح سپاس خاطره خوشی در ذهن خانواده های ایثارگر می ماند و همچنین خانواده های ایثارگر این موضوع را که هرگز زحماتشان در نظام اسلامی کوچک شمرده نمی شود و از یاد نخواهد رفت لمس می کنند .

وی گفت: در هفته آسمانی، طرح سپاس 510 دیدار با خانواده های معظم شهدای ورامین، 530 دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران قرچک، 400 دیدار در بهارستان، 900 دیدار با مشارکت مسئولان اسلامشهر و بالغ بر 200 دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در طی یک روز صورت گرفت که در مدت یک هفته طرح سپاس از قریب  3000 خانواده شهدا و ایثارگران دیدار به عمل آمد که این دیدارها تا پایان سال به صورت مرتب و منظم ادامه می یابد .

ارسال نظرات