علی اشرف خانلری
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران:
خبرگزاری بسیج: طرح سپاس با حضور جمعی از مسئولان ادارات، سازمانها و ارگان های شهرستان ری، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و آحاد و اقشار مختلف مردم در فرهنگسرای ولاء برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۷۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، در این همایش، دیدار با خانواده شهدا را علاوه بر  وظیفه ذاتی بنیاد شهید، از وظایف عموم مردم و مسئولان کشور دانست و گفت: در کنار برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید، طرحی با عنوان "طرح سپاس” در شهرستانهای استان تهران به مدت یک هفته از بیست و پنجم تا 31 اردیبهشت برگزار می شود که در این طرح مسئولان شهرستانها از خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار به عمل خواهند آورد.

نادر نصیری، یکی از اهداف اجرای این طرح را تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، نهادینه کردن این سنت حسنه و مشارکت مستمر اعضای شورای اداری و مسئولان ادارات و سازمان ها و ارگان ها دانست و افزود: شهرستان ری با بیش از ۲۷۰۰ شهید و به عنوان قبله تهران دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای در میان سایر شهرستانهای استان تهران است و   اجرای طرح سپاس در شهرری به صورت ویژه خواهد بود.

وی برقراری ارتباط عاطفی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از برنامه های ویژه بنیاد شهید در ادوار مختلف دانست و گفت: این برنامه نسبت به ادوار گذشته در مدیریت جدید با با قدرت و قوت بیشتری برگزار خواهد شد.   

نصیری گفت: با بسیج شدن تمامی مدیران شهرستان ها برای انجام طرح سپاس خاطره خوشی در ذهن خانواده های ایثارگر می ماند و همچنین خانواده های ایثارگر این موضوع را که هرگز زحماتشان در نظام اسلامی کوچک شمرده نمی شود و از یاد نخواهد رفت لمس می کنند.

نصیری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع خادمان خانواده های شهدا در بنیاد شهید، اظهار داشت: ایشان تاکید کردند که دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و تکریم آنان نه تنها تکلیف سازمانی بلکه یک تکلیف همگانی و وظیفه همه نهادها و مسئولان کشور است و شما به نمایندگی از نظام در مقام سپاسگزاری از کسانی هستید که بهترین عزیزانشان را برای صیانت از انقلاب تقدیم کردند.  

 

ارسال نظرات