بایزید حسن زاده راننده تاکسی امانت دار نقده ای در اقدامی امانتدارانه کیف حاوی طلا و پول نقد را به صاحبش برگرداند.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۳۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل همگانی شهر نقده و حومه روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این راننده با وجدان این کیف را که در داخل تاکسی اش جامانده بود، بلافاصله به دست صاحب اصلی آن رساند.

مهدی ثروت افزود: این کیف حاوی 45 مثقال طلا، 20 میلیون ریال پول نقد و یک گوشی تلفن همراه بود.

وی اضافه کرد: این راننده تاکسی با 28 سال سابقه کار یکی از رانندگان بسیار امانت دار و فعال این شهرستان به شمار می رود.

ثروت افزود: این راننده دو سال پیش نیز وسایل به جای مانده یکی از مسافران را به امانت پیش خودش نگه‌داشته بود که سرانجام پس از دو سال تلاش آن را به صاحبش برگرداند.

وی گفت: این راننده تاکسی در دی‌ماه سال 92 نیز 15 مثقال طلای به جای مانده یکی دیگر از مسافرانش را بدون فوت وقت به صاحب اصلی آن بازگرداند.

ثروت با اشاره به تحویل اشیای به جای مانده در تاکسی‌ها از سوی رانندگان اظهار کرد: امانت‌داری رانندگان تاکسی‌های نقده تنها به راننده تاکسی شماره 262 نقده محدود نمی‌شود و پیش‌ از این نیز دو راننده تاکسی به نام‌های ولی عبدوی مبلغ 20 میلیون ریال و بهنام آبانی مبلغ 100 میلیون ریال را نیز به صاحبان آنها بازگرداندند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل همگانی شهر نقده و حومه ضمن درخواست از شهروندان برای مراقبت از وسایل خود در حین استفاده از تاکسی ها گفت: اشیای به جای مانده در تاکسی در نزد سازمان تاکسیرانی به امانت است و آن‌ها می‌توانند با مراجعه به سازمان، وسایل گمشده خود را تحویل بگیرند.

شهرستان نقده با بیش از 120 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 100 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

ارسال نظرات