خبرهای داغ:

اصلاحات با تار و پود دروغ!

منش سیاسی و مکتبی که اصلاح طلبان نشان داده اند در عمل به آن باور دارند، مکتب بی رحمی است که برای دست یافتن به منافع و رسیدن به قدرت هر آن چه که می تواند را زیر پا گذاشته و قربانی می کند و ابایی از هر گونه دروغ و شانتاژی ندارد.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۳۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، پیش از برگزاری انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی اصلاح طلبان که از رد صلاحیت عوامل فتنه اطمینان داشتند استراتژی ثبت نام فله ای را در پیش گرفتند تا از این طریق بتوانند از یکسو شرایط لازم برای مظلوم نمایی را فراهم سازند و از سوی دیگر افراد متعددی را نامزد انتخابات کنند؛ هیات های اجرایی نیز با تایید بسیاری از نامزدهای فاقد صلاحیت، توپ را به زمین شورای نگهبان انداخته زمینه را برای جوسازی رسانه های اصلاح طلب در سراسر کشور فراهم ساختند.

با رد صلاحیت عناصر متخلف، رسانه های اصلاح طلب شانتاژ رسانه ای خود را کلید زده و با انتشار حجم وسیعی از اخبار مدعی شدند تنها صلاحیت تعداد انگشت شماری از افراد مورد نظر این جریان تایید شده و 99 درصد رد صلاحیت شده اند!

کار تا جایی پیش رفت که برخی مسئولین کشور نیز در مقام دفاع از مظلومیت ساختگی این جریان به میدان آمدند و چنین وانمود کردن که گویی تنها یک جریان در انتخابات پیش رو حضور خواهد داشت.

اما اینک همان رسانه ها پس از برگزاری انتخابات و مشخص شدن نامزدهای راه یافته به مجلس، صحبت از پیروزی اصلاح طلبان کرده و با تحلیل های گوناگون قصد دارند چنین وانمود کنند که اکثریت کرسی های مجلس را این جریان تصاحب کرده است.

این اقدام و سخنان کاملا ضد و نقیض در فاصله زمانی چند ماهه را می توان نمونه ای کاملا واضح از دروغ گویی به مردم برشمرد. جایی که هدف این جریان یعنی رسیدن به قدرت هر وسیله ای را توجیه می کند و هیچ ابایی از چنین دروغ گویی گسترده و سازمان یافته ای ندارد.

البته این نخستین باری نیست که چنین اقداماتی از جانب اصلاح طلبان صورت می گیرد. آنانی که در مقام شعار از احترام به مردم و رای مردم سخن می گویند اما در عمل وقتی خواست عمومی نتیجه انتخابات باب میل آنان نمی شود شروع به فحاشی و اتهام به مردم می کنند؛ اینک علی رغم تمام ادعاهای خود چنان دروغ پراکنی گسترده ای را به نمایش گذاشتند که شاید به جرات می توان گفت در طول تاریخ قریب به چهل ساله پس از انقلاب شکوهمند اسلامی بی سابقه است.

منش سیاسی و مکتبی که اصلاح طلبان نشان داده اند در عمل به آن باور دارند، مکتب بی رحمی است که برای دست یافتن به منافع و رسیدن به قدرت هر آن چه که می تواند را زیر پا گذاشته و قربانی می کند و ابایی از هر گونه دروغ و شانتاژی ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار