آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی با بیان ظرفیت‌های کم‌نظیر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این استان ظرفیت‌های بزرگی دارد اما بیش از هر چیز ظرفیت‌های انسانی آن مهم است.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۲۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که در محل سالن مرحوم دکتر عسگریان دانشگاه یاسوج و با حضور مسؤولان کشوری و استانی و خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد با بیان ظرفیت‌های کم‌نظیر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این استان ظرفیت‌های بزرگی دارد اما بیش از هر چیز ظرفیت‌های انسانی آن مهم است.

وی ادامه داد: ظرفیت بزرگ این استان نفت و جنگل و طبیعت نیست بلکه استعدادهای کم‌نظیری هستند که اکنون در سراسر کشور مشغول به خدمت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر انسانی انفاق کند خداوند جایگزین آن را قرار می‌دهد، افزود: باید خیرین علاوه بر مدرسه‌سازی در همه حوزه‌ها اعم از سلامت و دیگر برنامه‌های خیرخواهانه حضور مستمر داشته باشند.

آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: باید به فکر کشف خیران خرده باشیم و تنها به کارهای خیر کلان فکر نکنیم.

وی با توصیه به مسؤولان برای همکاری و تعامل هر چه بیشتر با خیران اظهار کرد: مسؤولان با این کار موجب تشویق و ترغیب هر بیشتر در کار خیر توسط خیران خواهند شد.

ارسال نظرات