خبرهای داغ:
معاون هماهنگ كننده سپاه خوي:

كارگران بسیجی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتي نقش کلیدی دارند

سرهنگ پاسدار عيوضلو گفت: كارگران بسيجي با لبيك به ولي امر مسلمين خدمت شاياني به اقتصاد كشور مي كنند.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۲۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ كننده سپاه خوي در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دوران (حوزه ادارات) از تلاش های "سرهنگ دوم پاسدار غلامحسين عادلي" قدردانی و"سرهنگ پاسدار طاها بقال ن‍ژاد" را به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی كرد.

سرهنگ پاسدار قهرمان عيوضلو خاطر نشان كرد: بسیج و بسیجی بودن یک افتخار است و ما باید از این امانت که یادگار امام راحل و ثمره خون پاک شهیدان است به خوبی پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی در هر مدیریت و عرصه ای باشد موفقیت در آن رقم خواهد خورد، ادامه داد: تفکر بسیجی، در داخل کشور، انقلاب و نظام را بیمه کرد و در خارج از کشور هم توانسته موفقیت های بسیاری را بوجود آورد.

وي با اشاره به نامگذاري سال 95 به اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل گفت: كارگران بسیجی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتي نقش کلیدی دارند؛چرا كه تفکر بسیجی نه تنها در زمینه نظامی بلکه در همه بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در پیشبرد اهداف نظام موثر هستند.

سرهنگ پاسدار عادلي فرمانده حوزه ادارات نيز در ابتدا با اين عنوان كه اصلاح الگوی مصرف استفاده مشروع از نعمت هاست و كارگران زحمت كش بايد در اين گام به علت فعاليت در عرصه توليد پيشروباشند اقدامات و عملكرد حوزه ادارات را بيان نمود.

سرهنگ بقال نژاد نيز با بیان اینکه خدمت رسانی به بسیجیان کمتر از شهادت نیست، آمادگی خود را برای خدمت به بسیجیان اعلام و از همه مسئولان ادارات شهرستان خوي به همکاری و همیاری کرد

گفتني است ضمن تقدير و تشكر از تلاشهاي شبانه روزي سرهنگ پاسدار غلامحسین عادلي، سرهنگ پاسدار طاها بقال نژاد به عنوان فرمانده جديد حوزه ادارات منصوب شد.

ارسال نظرات