مدیر کل ورزش و جوانان کردستان

سالن آزادی سنندج مهیای برگزاری رقابت‌های بین المللی زورخانه‌ای است

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: مجموعه ورزشی آزادی سنندج بعد از تعمیرات اصلی در بخش های مختلف آماده برگزاری باشکوه رقابت های بین المللی زورخانه ای و کشتی پهلوانی می باشد.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۰۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حامد جولائی اظهار داشت، مجموعه ورزشی آزادی سنندج یکی از مکان های قدیمی مرکز استان کردستان است که با توجه به برگزاری رقابت های بین المللی زورخانه ای و کشتی پهلوانی به صورت کامل تعمیر و بازسازی شد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان افزود، این تعمیرات و بازسازی در سالن اصلی مسابقه ها و اتاق ها و رختکن های مجموعه ورزشی انجام شده است.

وی در ادامه بیان داشت، با توجه به برگزاری رقابت های مختلف کشوری و استانی کفپوش این مجموعه نیز آسیب دیده بود که دوباره ترمیم و بازسازی شد.

جولائی به حضور ورزشکاران و میهمانان خارجی در این رقابت ها اشاره کرد و اظهار داشت، بیش از هزار صندلی در سالن مسابقات مجموعه ورزشی آزادی در رنگ های مختلف نصب و تعبیه شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد، برای بازسازی و ترمیم مجموعه ورزشی آزادی تاکنون یک میلیارد و دویست میلیون ریال هزینه انجام گرفته است.

وی افزود، در این بخش مساعدت ها و توجهات استاندار کردستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دستگاه ورزش و جوانان را کمک کردند و توانستیم تغییرات کلی را بوجود آوریم.

حامد جولائی در پایان گفت، مسابقات بین المللی ورزش های زورخانه ای با عنوان جام وحدت با حضور کشورهای خارجی در طی روزهای 29 تا 31 اردیبهشت ماه در شهر سنندج برگزار می شود.

ارسال نظرات