مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

ثواب شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی کمتر از ثواب زیارت امام رضا(ع) نیست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گفت: ثواب شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی کمتر از ثواب زیارت امام رضا(علیه السلام) نیست.
کد خبر: ۸۶۷۸۵۹۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی،  مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری  روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه در گفتگو با روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان در خصوص برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی بیان داشت: مردم استان ما باید عرض ارادت و ادب خود را به ساحت مقدس علی بن موسی الرضا (علیه السلام) با شرکت پرشور در جشنواره کتابخوانی رضوی اعلام دارند و ثواب شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی کمتر از ثواب زیارت امام رضا(علیه السلام) نیست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: لذتهای مجازی باید جای خود را به لذتهای حقیقی بدهند و لذت حقیقی در فهم است و فهم در مطالعه و کتابخوانی، پس مردم باید در امر کتابخوانی همت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی، افزود: ما نیز در جهت برگزاری شایسته این جشنواره از طریق مبلغین اعزامی به دورترین نقاط استان اقدام خواهیم کرد.

در این دیدار فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز به تشریح چگونگی برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی پرداخت و خواستار هم افزایی جهت اجرائی شدن تفاهم نامه فی مابین نهاد کتابخانه های عمومی کشور و سازمان تبلیغات شد.

ارسال نظرات