جانشین سپاه ناحیه ماهنشان:

یکی از ویژگی های شهدا دشمن شناسی بود

یکی از ویژگی های شهدا دشمن شناسی بود که باید ماهم از آنان الگو بگیریم.
کد خبر: ۸۶۷۸۵۸۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین سپاه ناحیه ماهنشان در مراسم روز پاسدار ضمن خیر مقدم گویی با اشاره به وظایف پاسداران و اهمیت رسالت آنان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي،‌براي مردم ايران نهاد و سازماني كاملاً شناخته شده است؛ لكن با توجه به هجمه‌‌هاي دشمنان و جريان ضد انقلاب به اين نهاد انقلابي، معرفي و توصيف سپاه به استناد منابع معتبر، به ويژه براي نسل جوان در شرايط كنوني، يك ضرورت است.

محمد رضا حیدری افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامى همان طور که از نامش پیداست، پاسدار انقلاب اسلامى و ارزشهاى حاصل از آن است؛ نهادى جوشیده از دل مبارزات مردمى و سپر حوادث کشور و بزرگترین سنگر دفاع از ارزشهاى الهى نظام ماست.

وی اظهارکرد: سپاه پاسداران در مقاطع مختلف زمانى شاهد و درگیر انواع توطئه ها و تهدیدها علیه انقلاب اسلامى بوده و در هر مرحله براى خنثى سازى آنها تلاش کرده است که باید همیشه در این راستا کوشا باشند و برای رسیدن به موفقیت ها ی روز افزون لازم است که خانواده های آنها این عزیزان را همراهی کند.

امام جمعه شهرستان ماهنشان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: پاسدار به فردي اطلاق مي‌شود كه براي جهاد همه جانبه در راه خدا و نگهباني از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن به عنوان وظيفه شرعي با داشتن شرايط زير به عضويت سپاه پاسداران در آمده باشد.

حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور اظهارکرد: براي حراست از آرمان هاي انقلاب اسلامي، پاسداران بايد دانش خود را به بالاترين سطح ارتقا دهند و همواره به عنوان الگوي برتر حراست کننده از انقلابي مردمي و اسلامي در جهان بدرخشند.

وی افزود: پاسداران به حدي در عرصه هاي مختلف از خود رشادت نشان داده اند که امام(ره) با وجود اينکه تمام دنيا به جايگاه والاي انساني ايشان غبطه مي خورند، فرمودند "اي کاش من هم يک پاسدار بودم" و اين موفقيت و لياقت سپاهيان، امروز در فرمايشات مقام معظم رهبري نيز مشهود است.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: یکی از ویژگی های شهدا دشمن شناسی بود که باید امروزه همه ماهم از آنان الگو بگیریم، اگر در برابر دشمنان ساده لوح باشیم قطعا شکست خواهیم خورد.

ارسال نظرات