معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمدتاکید کرد:یکی از وظایف بنیاد شهید و دولت این است که ساماندهی گلزار شهدا را در دستور کار خود داشته باشند و به عنوان یک زیارتگاه که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاثیر گذار است
کد خبر: ۸۶۷۸۵۴۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴

فتاح محمدی اظهار کرد: با توجه به شرایطی که عشایر منطقه دیشموک و چاروسا داشتند به جهت ضرورت رسیدگی به خدماتی که باید در این حوزه انجام می‌گرفت امروز وظیفه ما مسؤولان است که در راستای خدمات‌رسانی به این مردم قدم برداریم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه مناطق دلی مهتاب، دلی کما، منطقه آجم و عشایر در حوزه چاروسا و دیشموک دارای مشکلاتی از قبیل آب شرب، برق، راه و خانه بهداشت هستند باید در جهت رفع این مشکلات برنامه‌ریزی بهتر و بیشتر داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این مناطق مطالباتی داشتند که از نزدیک شنیدیم و بخشی از این مطالبات و نیازمندی‌ها را در دستور کار قرار خواهیم داد، بخشی از این مطالبات را در امسال و بخش دیگری را با مرور زمان برای برطرف شدن آنها تمهیدات لازم بکار گرفته خواهد شد.

وی اذعان کرد: در همین راستا فرصت را غنیمت شمردیم و از 12 خانواده شهدا منطقه دیشموک به نیابت از 29 شهید معزز و بزرگوار منطقه دیشموک که والدین آنها در قید حیات هستند سرکشی خواهیم کرد و از نزدیک مشکلات آنها را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

محمدی با بیان اینکه یکی از مشکلات و دغدغه‌های والدین شهدای این منطقه ساماندهی گلزار شهدا بود عنوان کرد: ما در راستای خدمتگزاری به این مردم عزیز امیدوارم بتوانیم تعهدات و وعده‌های که در راستای خدمت‌گذاری به مردم داده شد به نحو احسنت و مطلوب عمل کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف بنیاد شهید و دولت این است که ساماندهی گلزار شهدا را در دستور کار خود داشته باشند و به عنوان یک زیارتگاه که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاثیر گذار است امیدوارم با تخصیص اعتبار همه گلزار شهدا را در خور این شهیدان ساماندهی کنیم.

این مسئول متذکر شد: با توجه به اینکه بحث جاده‌های ارتباطی، خانه بهداشت، آب شرب عشایر و برق از مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌ای این مردم بود امیدوارم که بخشی از این مطالبات را جهت رفع در دستور کار خود قرار دهیم و در بحث راه و آب شرب با جدیت دنبال برطرف شدن این مشکلات خواهیم بود.

ارسال نظرات