پیام رئیس حوزه هنری یزد در روز روابط عمومی و ارتباطات:

روابط عمومی ها قادر به تحقق اقتصاد مقاومتی و امید به آینده هستند

روابط عمومی ها می توانند هنرمندانه زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و امید به آینده را در جامعه فراهم آورند.
کد خبر: ۸۶۷۸۵۲۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: محمد صادق کوچک زاده رئیس حوزه هنری استان یزد در پیامی فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به اصحاب رسانه و روابط عمومی تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
27 اردیبهشت در تقویم به عنوان «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» نامگذاری شده تا اهمیت و جایگاه اجتماعی و تخصصی این هنر و حرفه حساس و پرالتهاب را در تعالی سازمان یادآوری نماید. روابط عمومیِ امروز، به عنوان یک حرفه مؤثر و با ارزش به شمار می آید و زمینه اعتماد و اعتبار یک سازمان را فراهم می سازد.
در عصردانایی، اهمیت روابط عمومی به عنوان چشم بینا، گوش شنوا و قلب تپنده هر سازمان و نقش روز افزون آن در پیشرفت و ارتقای یک مجموعه بر هیچ کس پوشیده نیست. از این رو هرچه این بازوی قدرتمند، کارآمد و مشاور امین مدیریت، خلاق و توانمندتر باشد تحقق اهداف و رسالت سازمان نیز شتاب بیشتری خواهد گرفت.
در عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات روابط عمومی ها به عنوان پل امین ارتباطی، نقشی بی بدیل و تعیین کننده در جهت شناخت، ساخت و تقویت افکار عمومی و برقراری ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولان دارند.
امروز روابط عمومی ها و رسانه ها بیش از هر زمان دیگر باید در جهت همدلی، همزبانی و هم گرایی ملت و دولت تلاش نموده و هنرمندانه زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت انسجام اجتماعی و امید به آینده ای روشن و پرنشاط را در جامعه فراهم کنند و همواره در راستای شناسایی و انعکاس مشکلات و موانع موجود و بیان مطالبات و خواسته های مردم گام بردارند.
اینجانب صمیمانه ضمن ارج نهادن به خدمات ارزشمند و تلاش های صادقانه و خستگی ناپذیر ارتباط گران و کارگزاران روابط عمومی و ارتباطات به ویژه همکاران پرتلاش مان در روابط عمومی حوزه هنری، امیدوارم با تقویت ارتباط پایدار و همدلی و هم افزایی بیش از پیش هنرمندان و متولیان امر زمینه اعتلای فرهنگ و هنر میهن عزیز اسلامی مان فراهم گردد.
توفیق روز افزون همه فعالان و تلاشگران عرصه رسانه و روابط عمومی را در تحقق اهداف و آرمان های متعالی انقلاب اسلامی به ویژه در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از درگاه یکتای بی همتا آرزومندم.


محمد صادق کوچک زاده
رئیس حوزه هنری استان یزد


ارسال نظرات