خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: دادستان عمومی و انقلاب اهر از آزادی 12 نفر زندانی در یکسال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۸۴۷۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، یعقوب شهبازپور در جلسه سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان گفت: 12 نفر از زندانیان این شهرستان که به جهت عدم توان مالی در زندان محبوس بودند با کمک و مساعدت مالی خیرین در یکسال گذشته آزاد و به آغوش خانواده هایشان باز گشته اند.

وی، گفت: برای آزادی این دوازده نفر مبلغ 40میلیون تومان خیرین کمک کرده و 120میلیون تومان نیز از سوی ستاد دیه استان تأمین و زمینه آزادی 12 نفر فراهم گشته است.

این مقام مسئول قضایی افزود: همچنان افراد نیازمندی در زندان شهرستان چشم انتظار کمک خیرین هستند که به صورت غیر عمدی و عدم توانایی مالی در پرداخت مبلغ محکوم شده در زندان به سر می برند.

شهبازپور، انجمن حمایت از زندانیان اهر را یکی از انجمن های فعال استان برشمرد که توانسته با مشارکت خیرین و همراهی ادارات و نهادها بتوانند خدمات قابل توجهی را به خانواده های زندانیان در بخش های حمایتی، اشتغال و سایر برنامه ها ارائه کند.

وی، گفت: خوشبختانه هم اکنون بالغ بر 10میلیارد ريال سرمایه این انجمن می باشد که در جهت درآمدزایی به انجمن و ارائه خدمات مطلوب به خانواده های مددجویان سرمایه گذاری کرده است و طی یکسال گذشته بالغ بر دو میلیارد و 500میلیون ريال خدمات مختلف حمایتی در قالب تأمین هزینه تحصیل، معیشت و تأمین مایحتاج ضروری این خانواده ها هزینه کرده است.

ارسال نظرات