حمید
نشست صمیمی پرسش و پاسخ سربازان در سپاه استان ایلام/
مسئول گردان قرارگاه وپشتیبانی سپاه استان ایلام: سرباز زینت کشور است و سپاه به داشتن جوانان برومندی که برای دفاع از امنیت کشور و حریم ولایت به خدمت مقدس سربازی آمدند افتخار می کند.
کد خبر: ۸۶۷۸۴۱۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ قدرت اله شیرکرمی معاون اجرایی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، ضمن تبریک ولات علی اکبر(ع) و روز جوان به سربازان؛ بیان کرد: یکی از حسن های سپاه داشتن نیرو های با بصیرت بسیجی است که با انتخاب و علاقه خود برای خدمت به این نهاد مقدس آمدند.

معاون اجرایی سپاه استان ایلام، اظهار کرد: برای مساعد کردن شرایط خدمتی سربازان سپاه نشست صمیمی پرسش و پاسخ با حضور کارکنان گردان قرارگاه، نیروی انسانی، ایمنی و فرماندهی را چند ماه یکبار برگزار می کند.

وی بعد از  پاسخگویی به سوالات متعدد سربازان در زمینه های مختلف، اذعان کرد: به مناسبت ولادت علی اکبر(ع) و روز سرباز و آغاز هفته جوانان به کارکنان وظیفه که در انجام امورات محوله در این نهاد مقدس تلاش می کنند 48 ساعت مرخصی تشویقی اهداء می شود.

سرهنگ پاسدار سعداله قربانزاد مسئول گردان قرارگاه و پشتیبانی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، ضمن تبریک اعیاد شعبانی و روز سرباز در آغاز هفته جوان بیان کرد: سرباز زینت کشور است و سپاه به داشتن جوانان برومندی که برای دفاع از امنیت کشور و حریم ولایت به خدمت مقدس سربازی آمدند افتخار می کند.

وی با اشاره به اینکه عدل و احترام برای سربازان در همه سپاه رعایت می شود؛ تصریح کرد: پست های نگهبانی سربازان طبق مدارک تحصیلی و آیین نامه انضباطی چیده می شود.

سرهنگ قربانزاد تاکید کرد: یک سرباز وظیفه شناس و نمونه از دستورات مافوق تمرد نمی کند و وظایف خود را به بهترین نحوه انجام می دهد.

مسئول گردان قرارگاه و پشتیبانی سپاه استان ایلام؛ اذعان کرد: امیرالمؤمنین علیه‌السلام در تبیین ایمان می‌فرماید: «الْإِیمَان ُتَصْدِیق ٌبِالْجَنَان ِو َإِقْرَار ٌبِاللِّسَان ِو َعَمَل ٌبِالْأَرْکَان‏؛) ایمان تصدیق به قلب و اظهار و اعتراف به زبان و عمل به جوارح و اعضاست) و مومن واقعی، خواندن نماز اول وقت برایش امری مهم است.

ارسال نظرات