خبرهای داغ:
سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان می‌گوید واقعا باور داشته که این تیم لیگ برتری می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۸۳۵۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج منطقه خوزستان، در خصوص دیدار این تیم برابر فجرسپاسی که منجر به صعود این تیم به لیگ برتر شد، اظهارکرد: پیش از آغاز بازی تحت تاثیر تماشاگران قرار گرفته بودیم و استادیوم دو سه ساعت پیش از آغاز مسابقه پر شده بود و وقتی وارد استادیوم شدیم، دیدم بیرون از ورزشگاه سروصدا است که از تدارکات پرسیدم چه خبر است که متوجه شدم 10، 15 هزار نفر هم بیرون از ورزشگاه و پشت درب‌ها هستند.

وی افزود: همین موضوع انرژی خاصی به ما داد و شرایطی را ایجاد کرد که ما را تحت تاثیر قرار داد و ما از همین مسایل استفاده کردیم و انرژی گرفتیم و خوشبختانه بازیکنانم کاری کردند که در پایان مسابقه هم خودشان و هم مردم واقعا خوشحال شدند. فقط می‌توانم بگویم خدا متشکرم که این شانس را به من دادی که در کارم موفق شوم و بتوانم دل مردم خوزستان، آبادان و خرمشهر و تمام این مردمی که در این مشکلات هستند و سرگرمی و عشق‌شان فوتبال است را شاد کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان در خصوص بازی هم گفت: فجرسپاسی تیم بسیار خوب، با تجربه، با امکانات بسیار و دارای ساختاری بسیار قوی است و امسال هم از نظر مهره بسیار قوی بود. زمانی که بازی شروع شد ما در مقابل باد بودیم که همین موضوع بازی ما را تحت تاثیر قرار داد و با توجه به این‌که حریف سه چهار مهره شوت‌زن مانند حسن‌زاده، ماهی و ریگی را داشت از هر فرصتی استفاده می‌کردند و شوت می‌زدند که باد هم سرعت توپ‌های‌شان را دو سه برابر کرده بود ولی حسن هوری گلر تیم همه را به زیبایی دفع کرد و یک روز خیلی خوب داشت.

وی بیان‌کرد: بازیکنانم بسیار زیبا فوتبال بازی کردند و توانستیم راه موفقیت را طی کنیم. بازیکنانم در هر دو نیمه بازی خوبی ارائه دادند و پا پس نکشیدند. فقط در نیمه دوم روی یک ارسال خیلی معمولی و عدم سخت‌گیری دفاع‌مان که البته جوان و بسیار خوب است، گل خوردیم و همین باعث شد که تماشاگران کمی نگران شوند و اواخر بازی را با استرس دنبال کنند. البته ما پیش از این‌که گل بخوریم و حتی بعد از آن هم چندین موقعیت صد درصدی گلزنی داشتیم ولی احساس می‌کنم بازیکنانم دیگر به نتیجه 2 بر صفر قانع شده بودند و همین باعث شد که گل دریافت کنیم و این طبیعت فوتبال است که اگر گل نزنی، گل می‌خوری. در کل تیم‌مان فوق‌العاده بازی کرد و کیفیت فوتبال‌مان نشان داد که بازیکنانم در سطح لیگ برتر بازی می‌کنند و این جای خوشحالی برای من و همکارانم دارد.

دست‌نشان در پاسخ به این سوال که آیا باور لیگ برتری شدن در شما وجود داشت؟ گفت: من واقعا این باور را داشتم چرا که یک شمای کلی از آبادان و خوزستان در ذهن من بوده است که شرایط بسیار خوبی در این‌جا برای موفقیت مهیا است ولی وقتی آمدم، دیدم که در چهره و رفتار بیشتر مردم ناامیدی از عدم صعود موج می‌زند و وقتی مردم من را دیدند به من گفتند که امسال هیچ و برای فصل آینده تیم کاری انجام بده.

وی افزود:‌ به هرحال من خیلی سعی کردم که این موضوع در روحیه‌ام تاثیر نگذارد. واقعا در این راه بسیار سختی کشیدم تا بتوانم به بازیکنانم القا کنم که باور کنید می‌توانیم لیگ برتری شویم. در یک ماه اول حضورم بسیار سختی کشیدم و نتایج خیلی خوبی هم کسب نکردیم ولی در ادامه توانستم میل پیروز شدن را کم‌کم به بازیکنانم القا کنم و بازیکنانم نیز واقعا همراهی کردند و روز گذشته پس از صعود شاهد اشک شوق آن‌ها بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص ادامه همکاری با این باشگاه نیز عنوان کرد: مردم خیلی با من صحبت داشتند و از من خواستند که حتما در تیم بمانم و من هم گفتم که دوست دارمم در تیم بمانم. البته سختی‌های خودش را هم دارد چرا که سطح توقع مردم و پیشکسوتان این‌جا خیلی زیاد است و این مسوولیت را زیاد می‌کند اما من عاشق این هستم که در چنین شرایطی کار کنم.

وی بیان‌کرد: البته مدیریت باشگاه از روزی که قرارداد بستم، این وعده و قول را داده بود که اگر تیم را لیگ برتری کنی، صد درصد مربی تیم لیگ برتری‌مان هستی. البته بعد از مسابقه دیروز صحبتی با یکدیگر نداشتیم ولی در طی مدت همکاری نیز آقای عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه شاید بیش از 10 بار در جلسات خصوصی و نشست‌هایی که داشتیم از وعده خود بازهم گفت. البته من به آن‌ها گفته‌ام که دوست دارم مردم را به لیاقت خودشان برسانم و اگر مربی دیگری هم آوردید، مشکلی ندارم. به هر حال هر چه خدا بخواهد همان می‌شود و ان‌شاءالله که بمانم و بتوانیم روزی هم نفت‌آبادان راقهرمان لیگ برتر کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها