با حضور مسئولان استانی دانشجویان برتر دانشگاه یاسوج تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۶۷۸۳۰۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

حجت‌الاسلام قاسم مقدم، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج در مراسم تجلیل از 160 دانشجوی دانشگاه یاسوج اشاره به ضرورت توجه به نخبه‌پروری، آن را امری قرآنی دانست که مورد توجه همه اولیا، ائمه و پیامبران قرار گرفت.

وی افزود: برای انتقال یک تفکر باید هسته‌های متراکم از نخبگان شکل بگیرد و این هسته‌های قدرتمند، ضمن تقویت خود به تقویت جامعه بپردازند.

مقدم ادامه داد: این اتفاق باید در مراکز علمی و دانشگاهی صورت گیرد و نخبگانی انتخاب و تقویت شوند و از سوی دیگر نخبگانی برای به دوش گرفتن بار دینی جامعه انتخاب تقویت شوند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: روسای دانشگاه‌ها و معاونت‌های آموزشی و پژوهشی به صورت ویژه به نخبگان توجه داشته باشند.

گفتنی است؛ در این مراسم از دانشجویان برتر همه رشته‌های تحصیلی دانشگاه یاسوج، در سه مقطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی تجلیل شد.

99 نفر از دانشجویان کارشناسی مورد تجلیل واقع شدند که از 33 رشته و گرایش کارشناسی دانشگاه یاسوج، نفرات اول تا سوم انتخاب شده بودند.

همچنین 42 دانشجوی رتبه اول در گرایش‌های مختلف کارشناسی ارشد دانشگاه یاسوج و 16 دانشجوی رتبه اول مقطع دکتری نیز در این مراسم تجلیل شدند.

حاتمی، قائدی، ابراهیم صادقی، مسعود نصراصفهانی و محمد عبدالهی، نیز پنج استاد برتری بودند که در این مراسم به مناسبت هفته معلم مورد تجلیل مسئولان دانشگاه قرار گرفتند.

ارسال نظرات