معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی خبر داد
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از تشرف ۲ هزار زائر زیارت اولی به حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۸۲۵۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به‌نقل از آستان‌نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و دهه مهدویت، 2 هزار زائر زیارت اولی به حرم مطهر حضرت رضا(ع) مشرف می‌شوند.

وی بیان کرد: این گروه از استان‌های مختلف کشورمان از جمله گلستان، مازندران، گیلان و سمنان به شهر مشهد سفر می‌کنند و میهمان آستان مقدس حضرت رضا(ع) می‌شوند.

خاکسار قهرودی با اشاره به اینکه این افراد که تاکنون توفیق تشرف به حریم قدسی رضوی را نداشته‌اند، افزود: این زائران در چهار روز اقامت در مشهد، از فیض معنوی زیارت حرم امام‌ رضا(ع) بهره‌مند می شوند و در برنامه‌های ویژه فرهنگی نیز حضور می‌یابند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی تصریح کرد: این زائران از ساعت 10 روز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه سال جاری به حرم مشرف می شوند و پس از توفیق زیارت، در رواق شیخ حر عاملی حرم مطهر رضوی حضور یافته و از ویژه برنامه‌ای که برای آنان تدارک دیده است، بهره‌مند می‌شوند.

خاکسار قهرودی افزود: سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی، مدیحه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، پذیرایی و بهره‌مندی از غذای متبرک حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در میهمانسرا از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این گروه از زائران است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها