به مناسبت روز جهانی ارتباطات، کنفرانس خبری مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۸۲۲۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: سرمایه گذاری بسیار خوبی برای توسعه حوزه ارتباطات این استان انجام شده که با بهره برداری از پروژه های مختلف آن، تحولی چشمگیر در این بخش ایجاد می شود.

مهندس نیکنام جدیدی افزود: یکی از وظایف مهم این شرکت تامین زیرساخت های لازم فناوری ارتباطات در این استان است و تا حدود زیادی در شاخص های مختلف به موفقیت هایی نیز نایل شده است.

وی تعداد شماره های منصوبه تلفن ثابت این استان را طی سال گذشته 414 هزار و 156 شماره عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته 17 هزار و 20 شماره به تعداد شماره های منصوبه اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان ادامه داد: هم اکنون تعداد مشترکان تلفن ثابت این استان از 346 هزار و 178 مشترک در سال گذشته به 359 هزار و 20 مشترک رسیده است.

وی، ضریب نفود تلفن ثابت این استان را 36 درصد اعلام کرد و گفت: تعداد روستاهای دارای تلفن ثابت نیز از 816 روستا به 826 روستا افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: ضریب نفوذ تلفن روستایی این استان به 25.4 درصد رسیده و تلاش می شود که این میزان در سال جاری وضعیت بهتری داشته باشد.

شعار امسال سازمان جهانی ارتباطات، ( ITU ) در روز جهانی ارتباطات ‌17 می 2016، جامعه اطلاعاتی و مخابرات (WTISD 2016)' کارآفرینی فناوری های اطلاعات و ارتباطات به منظور تاثیر اجتماعی ' اعلام شده است.

ارسال نظرات