خبرهای داغ:

همكاري پليس اصفهان با هلال احمر

فرماندهي انتظامي و هلال احمر استان اصفهان در راستاي اقدامات عام المنفعه و برپايي دوره آموزشي براي كاركنان خود با يكديگر تفاهم نامه همكاري منعقد مي كنند.
کد خبر: ۸۶۷۸۲۱۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ" جهانگير كريمي" معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان كه به منظور تبريك هفته هلال احمر و صليب سرخ جهاني به ديدار مديركل هلال احمر استان رفته بود در حاشيه اين جلسه به خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: برقراري امنيت نيازمند همكاري و همراهي همه ارگان ها و دستگاه هاست و دراين ميان پليس استان در همين راستا با بيش از 70 دستگاه ، سازمان و همچنين تشكل هاي مردمي تفاهم نامه همكاري دارد.

اين مقام مسئول كار امدادگران هلال احمر را همسو با فعاليت نيروي انتظامي عنوان كرد و اظهار داشت: هر دو سازمان در تلاش هستند تا آسيب ها و حوادث ناگوار براي شهروندان به وجود نيايد و در بيشتر موارد نيز از جمله در تصادفات و حوادث ديگر در كنار يكديگر قرار دارند.

سرهنگ كريمي از انعقاد تفاهم نامه همكاري بين دو طرف طي آينده اي نزديك خبر داد و گفت: انجام همكاري هاي دو طرف در راستاي اقدامات عام المنفعه ، حضور موثر در رزمايش هاي پليس و برپايي دوره هاي آموزشي براي كاركنان يكديگر از جمله موارد اشاره شده در اين تفاهم نامه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار