مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

ارتقا جایگاه روابط عمومی در جامعه اسلامی

روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت مبارکی است تا جایگاه این حرفه را در جامعه اسلامی ارتقا بخشید.
کد خبر: ۸۶۷۸۱۴۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان در این پیام با اشاره به وظیفه خطیر فعالان امر اطلاع رسانی گفت: در این برهه حساس تاریخی و در شرایطی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلابت و اقتدار علی­رغم هجوم دشمنان قسم خورده به عرصه پیشرفت گام گذاشته است، معرفی خدمات ارزنده و عزتمند دستگاه های اجرایی به افکار عمومی بیش از هر زمان دیگری مستلزم استفاده هر چه مطلوب­تر از جایگاه روابط عمومی و ارتباطات به عنوان هنر هشتم و مهمترین رکن توسعه سازمانی است.

احمدغریوی افزود: تحقق این امر جز با درایت و خلاقیت مدیران و پرسنل خدوم روابط عمومی­ های دستگاه های اجرایی وخدمات رسان مقدور نیست.

وی اظهار داشت: روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت مبارکی است تا همه فعالان عرصه ارتباطات برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند، با رعایت اخلاق حرفه ­ای در عملکرد خود تلاش کرده و جایگاه این حرفه را در جامعه اسلامی ارتقا بخشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی استان زنجان 27 اردی بهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست‌اندرکاران عرصه ارتباطات، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی تبریک گفت و از خداوند متعال توفیق روزافزون آنان را خواستار شد.

ارسال نظرات