رئیس پلیس پیشگیری ناجا مطرح کرد
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه نفوذ فرهنگی، دسیسه دشمن برای ضربه به کشور است، گفت: تربیت جوانان ولایت مدار، پشتوانه و سد محکمی در مقابل فتنه‌های دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۸۶۷۸۱۴۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در مراسم هم اندیشی و تجلیل از خانواده کارکنان پلیس پیشگیری ناجا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، توسعه فرهنگ، شعائر دینی، انقلابی و تجلیل از خانواده کارکنان را از اهداف این گردهمایی دانست.

وی افزود: خانواده مهمترین و اساسی ترین کانون اجتماعی است و سلامت روانی در خانواده ها موجودیت یک جامعه سالم را می سازد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به نقش محوری زنان گفت: زنان باشناخت نقاط ضعف و قوت زندگی و ایجاد آرامش در کنار معنویت و اخلاق پسندیده در خانواده، منجر به گسترش اعتلای فرهنگی در جامعه می شوند.

وی در ادامه با تبریک روز پاسدار و روز جانباز به فداکاری مأموران نیروی انتظامی در اقصی نقاط ایران و فراتر از مرزها اشاره و بیان کرد: پاسداران این مرز و بوم که مایه افتخار، اقتدار و امنیت کشور هستند با رشادت و ایثارگری، جان خود را فدای پایداری انقلاب و امنیت کشور کردند.

این مقام ارشد انتظامی ‌ایجاد اختلال و نفوذ فرهنگی را دو ابزار مهم در راستای جنگ نرم برشمرد و افزود: دشمن با این ابزارها تغییر فرهنگ و باورهای ملت ایران را هدف گرفته و خانواده ها در این جنگ نرم سهم بسزایی دارند.

سردار شرفی با بیان اینکه مکتب حضرت امام (ره) در دل مردم ایران ساری و جاری است، مطرح کرد: تربیت جوانان ولایت مدار، حفظ و پایبندی ارزشهای دینی و انقلابی، پشتوانه و سد محکمی در مقابل فتنه های دشمنان اسلام است.

گفتنی است در پایان مراسم از خانواده شهدا و جانبازان، ایثارگران، حافظان قرآن و بازنشستگان با اهداء هدایایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات