فرماندهی سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهار محال بختیاری خبر داد
فرماندهی سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری گفت: با بکارگیری ظرفیت بسیج و سپاه برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره کتابخوانی رضوی آماده ایم.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۹۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج: فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در دیدار با سردار رضا محمد سلیمانی فرمانده سپاه قمربنی هاشم استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح جشنواره کتابخوانی رضوی پرداخت و افزود: کتابداران سربازان حوزه فرهنگ و مدافع حریم ولایت هستند و انتظار می رود با همکاری و ورود بسیج و سپاه در عرصه کتاب و کتابخوانی و به ویژه در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی بتوانیم در راستای عمل به منویات مقام عظمای ولایت در خصوص بست وتوسعه فرهنگ کتابخوانی گام برداریم.

در ادامه سردار سلیمانی، فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، ضمن اشاره به فعالیتهای صورت گرفته توسط سپاه درحوزه کتاب و کتابخوانی افزود: گام برداشتن جهت آشنایی هرچه بیشترسیره و منش امام رضا(علیه السلام) خود جزء افتخارات است و انشا ا.. با تعامل و همکاری و استفاده ازظرفیت پایگاههای مقاومت بسیج و سایر ظرفیتهای سپاه، شاهد برگزاری جشنواره ای درخور و شایسته این امام همام باشیم.

فرماندهی سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود جهت استفاده از فضاهای موجود سپاه برای ایجاد کتابخانه در برخی شهرها و روستاهای استان اعلام آمادگی کرد.


ارسال نظرات