کانون همبستگی فرزندان شاهد نیشابور خبر حمایت از برگزاری کنسرت در این شهرستان را تکذیب کرد و پرده از دروغ رسانه‌های اصلاح‌طلب برداشت.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۰۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در پی لغو کنسرت کیهان کلهر در نیشابور توسط دادستان این شهرستان با توجه به دغدغه خانواده شهدا و ایثارگران و حمایت همه‌جانبه مردم شهرستان از این تصمیم در نماز جمعه هفته گذشته، نامه‌ای در فضای مجازی مبنی بر اعلام مخالفت کانون همبستگی فرزندان شهدا با لغو کنسرت در نیشابور و نامه به شخص رئیس‌جمهور انتشار یافت که در نشریات تندرو و افراطی اصلاح‌طلب کشور نیز منعکس شد. در این حال کانون همبستگی فرزندان شاهد نیشابور با ارسال نامه رسمی خود به خبرگزاری فارس خراسان رضوی، از این موضوع برائت و آن را تکذیب کرد.

در این بیانیه آمده است که برگزاری یا عدم برگزاری این‌گونه برنامه‌ها بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بر عهده مقامات مسؤول است.

همچنین در این بیانیه مطرح‌ شده است: ما فرزندان شهیدان والامقام در دفاع از حریم اسلام و ولایت و انقلاب اسلامی ثابت‌قدم مانده و اجازه نمی‌دهیم رسانه‌های معاند هیچ‌گونه تزلزلی در قلوب وفادار و گام‌های استوار ما نسبت به‌نظام مقدس اسلامی ایجاد کنند.

در ادامه این نامه که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته است ضمن اعلام حق پیگیری حقوقی نشر اکاذیب توسط این کانون، آمده است: از مسؤولان می‌خواهیم این بی‌حرمتی‌های منتشرشده در فضای مجازی نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران را پیگیری کنند و در تبعیت از منویات رهبری عزیز جهت رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه اسلامی را در اولویت‌های خود قرار دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها