خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی ارومیه خبر داد

دستگیری سارق حرفه‌ای خودروهای ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه از دستگیری سارق حرفه‌ای خودروهای ارومیه خبر داد و گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیسی به 25 فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۶۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسین صمدپور اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان ارومیه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی موفق به شناسایی این سارق شدند و شب گذشته وی را حین انجام سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه متهم از سارقان حرفه‌ای می‌باشد، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیسی به 25 قره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

صمدپور ادامه داد: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

وی با بیان اینکه سرقت جزو جرائمی است که سبب ایجاد ناامنی در جامعه می‌شود، گفت: نیروی انتظامی آذربایجان غربی در راستای مبارزه با سرقت در این استان اقدامات چشمگیری انجام داده و این اقدامات باعث کاهش 20 درصدی سرقت‌ها شد.

فرمانده انتظامی ارومیه به رانندگان توصیه کرد که خودروی خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال و قفل سوئیچی مجهز کنند.

این مسؤول ادامه داد: از رانندگان درخواست می‌شود از به جای گذاشتن اشیاء گران‌قیمت، اسناد و مدارک به ویژه مدارک خودرو و اوراق شناسائی شخصی در داخل خودرو خودداری کنند؛ چرا که در صورتی که اسناد و مدارک خودرو را در داخل آن رها کرده و خودرو به سرقت رفت، سارق به راحتی می‌تواند خودرو را حتی در محل‌های مجاز به فروش برساند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار