مناسب سازی معابر ویژه معلولین در دستور کار است

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: پیگیری مناسب سازی معابر و اماکن عمومی برای تسهیل در تردد معلولان و جانبازان باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۶۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری لبسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مصطفی محسن پور در نشست مناسب سازی معابر شهرستان اظهار داشت: استفاده از امکانات شهری و رفت و آمد در معابر و اماکن عمومی حق مسلم افراد سالمند، کودکان، زنان باردار و معلولین است که مسئولان باید در راستای تکریم و احترام به این قشر فعالیت کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه قوز جمعیتی به طرف سالمندی است بنابراین مناسب سازی مکان های عمومی و فراهم کردن بستر مشارکت برای معلولین، جانبازان و سالمندان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهرکرد مناسب‌سازی اماکن، معابر و فضاهای شهری را به عنوان مهمترین دغدغه مسئو لان و مدیران عنوان کرد و گفت: تا کنون اقدامات مطلوبی در این زمینه از سوی دستگاه های مربوطه صورت گرفته است

محسن پور اضافه کرد: مقرر شد؛ کلیه شهرداردان و بخشداران تابعه شهرستان شهرکرد نسبت به رعایت کلیه قوانین و مقررات مناسب سازی اماکن عمومی، پارک ها، پیاده رو ها اقدامات لازم را صورت دهند.

ارسال نظرات