خبرهای داغ:
امام جمعه شوط:

جوانان مدافع حرم برای نسل جدید الگو هستند

امام جمعه شوط گفت: جوانان مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) الگوی بارز و ارزشمند برای نسل جدید قلمداد می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۶۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی اظهار داشت: جوانانی که برای دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مبارزه می‌کنند الگوی بارز و ارزشمند برای نسل جدید قلمداد می‌شوند.

این مسؤول با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر‌(ع) و روز جوان قرار گرفته‌‌ایم، گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز الگویی بارز برای نسل جدید هستند ولی مدافعان حرم به دلیل وجود داشتن نفس دفاع در برهه کنونی از اهمیت و جلوه بیشتری برخوردار هستند، به طوری که می‌توان به عنوان الگو در جهان معاصر از آنها یاد کرد.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به وحشی‌گری‌ گروهک تروریستی داعش در کشورهای منطقه اضافه کرد: امروز جوانان ما در سوریه برای دفاع از حرم ائمه اطهار(ع) با عنوان مدافعان حرم به میدان‌‌های حق علیه باطل شتافته‌اند.

هاشمی با اظهار اینکه جوانان غیور کشورمان مردانه در مقابل تکفیری‌ها و داعشی‌ها ایستاده‌اند، اضافه کرد: به این طریق برای دفاع از حریم خاندان عصمت و طهارت(ع) تا پای جان مقاومت می‌کنند.

امام جمعه شوط با بیان اینکه مدافعان حرم در این راه پرخطر برای جلب خشنودی خداوند متعال از جان و هستی خود چشم پوشیده‌اند، ادامه داد: این جوانان خود را برای فدا شدن در راه خداوند متعال آماده کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر اینکه فرصت جوانی را هرگز نباید ساده از دست دهیم، اضافه کرد: باید هر لحظه از عمرمان برای رشد علمی، پرورش روحی، تزکیه نفس همین طور خدمت به خلق خدا گام برداریم.

هاشمی بر ضرورت استفاده کردن از ثمرات دنیوی و اخروی پرهیزکاری در طول عمر به ویژه جوانی تاکید و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ایام عمر هر انسان با عقاید و سلایق گوناگون روزهای جوانی است، که نباید با غفلت از کنار آن عبور کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار