یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

دولت سواد اقتصادی را افزایش دهد

حبیب الله آسوده با بیان اینکه دولت به جای قرارگاه اقتصاد مقاومتی، تعلیم و تربیت اقتصاد مقاومتی را مهم بداند: نگرانی در زمینه عملکرد اقتصاد مقاومتی در دولت وجود دارد و آن این است که دلت تمام وظایف اجرایی خود را به نام اقتصاد مقاومتی گزارش دهد و به شکل بولتن برای مردم بازخوانی کند.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۴۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
حبیب الله آسوده کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: آنچه از دولت به عنوان نظام اجرایی کشور انتظار می رود این است که شعار گرایی در زمینه اقتصادی مقاومتی را رها کند و سواد اقتصادی را بین مدیران ارشد تا اقشار مختلف مردم اعم از دانشجو و دانش آموز فراهم آورد.

وی با بیان اینکه دولت به جای قرارگاه اقتصاد مقاومتی، تعلیم و تربیت اقتصاد مقاومتی را مهم بداند: نگرانی در زمینه عملکرد اقتصاد مقاومتی در دولت وجود دارد و آن این است که دلت تمام وظایف اجرایی خود را به نام اقتصاد مقاومتی گزارش دهد و به شکل بولتن برای مردم بازخوانی کند.

این کارشناس مسائل اقتصادی اذعان داشت: بیش از دو سالی است که اقتصاد مقاومتی توسط مسئولان دولتی شنیده می شود ولی آیا آمار ارائه شده مصداق عینی اقتصاد مقاومتی است یا گزارش روزانه که جای بحث و بررسی دارد.

وی در خاتمه افزود: دولت با رشد سواد اقتصادی خواهد توانست مدیریت به شیوه غربی را از بین برده و کشور را بر اساس افراد توانمند و بدون وابستگی به درآمد نفتی بچرخاند تا هر چه بیشتر بر توان داخلی افزوده شود و فقر در جامعه را به حداقل برساند.

ارسال نظرات