رییس کل دادگستری کل استان گیلان با اشاره به اينكه روابط عمومي مشاوري امين و نزديك ترين فرد به رئيس دستگاه است گفت: به روز بودن، واقع بيني، هماهنگي و آشنا بودن به علم روز از خصوصيات و ويژگيهاي اين بخش است.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۴۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، احمد سياوش پور ضمن گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومي و اعیاد شعبانیه اظهار كرد: روابط عمومي زبان گويا و انعكاس دهنده اهداف وبرنامه هاي مديريتي سازمان است.

وی با تاكيد بر اينكه روابط عمومي بايد در حوزه آسيب شناسي دستگاه ها فعال و صاحب نظر باشد گفت: روابط عمومي وظيفه دارد اهداف پيش بيني شده سازمان را در مسير اجرا رصدكرده و انعكاس دهد.

رییس کل دادگستری کل استان گیلان با اشاره به اينكه روابط عمومي مشاوري امين و نزديك ترين فرد به رئيس دستگاه است خاطرنشان كرد: به روز بودن، واقع بيني، هماهنگي و آشنا بودن به علم روز از خصوصيات و ويژگيهاي اين بخش است.

سیاوش پور اصالت كار روابط عمومي را به روز بودن آن با جامعه عنوان كرد و گفت: كار در اين حوزه مستلزم  عشق و علاقه است.

وی استفاده از ادبيات و نگارش قوي، داشتن قلمي وزين و روان و به كاربردن كلمات فاخر مطابق با سازمان را  زيبنده روابط عمومي دانست و افزود: مديران سازمان ها بايد با در اختيار گذاشتن امكانات و تجهيزات لازم، حداكثر همكاري با روابط عمومي داشته باشند.

رئيس شوراي قضايي استان از روابط عمومي هاي دستگاه هاي تابعه قضايي خواست تا گزارش عملكرد وجمع بندي مدوني از سازمان متبوع خود در پايان هر سال تهيه و ارائه نمايند.

وي در پايان با اهداي لوح تقدير از روابط عمومي هاي دستگاه هاي تابعه قضايي قدرداني کرد.

به گزارش بسیج؛ يوسف گلشن مديركل روابط عمومي استانداري گيلان و دبير كميته اطلاع رساني استان نيز در اين نشست صميمانه با تبريك هفته روابط عمومي از تلاشگران عرصه ارتباطات در دادگستري گيلان و سازمان هاي تابعه قوه قضاييه قدرداني کرد.

ارسال نظرات