در 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات همایش بزرگ سپاه و بسیج مازندران با حضور سردار مجتبی شهمیری معاون طرح و برنامه نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۳۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
خبرگزاری بسیج مازندران ، سردار شهمیری با اشاره به گرامی داشت یاد 13 شهید مازندرانی مدافع حرم در خان طومان  و عرض تسلیت به جامعه مازندران گفت:  شهدای مدافع حرم انسانهایی بزرگ هستند که بی تردید با دلی مشتاق به یاری مظلومان شتافته و هرگز از لحاظ سازمانی زیر اجبار نبودند.
وی ادامه داد: این شهدا با دلی پاک و مشتاقانه بسوس پروردگار پر گشودند و راه حق را برای قرب الی الله برگزیدند و در نهایت خداوند هم  آنان را در جوار قرب خود پذیرا شد.
شهمیری افزود:  شهدای مدافع حرم  با دلهای مشتاق، زبانی صادق ، هدفی بزرگ را ترسیم کردند و توفیق فوض عظیم را کسب کردند  تا از غافله عقب نمانند.
 در این برنامه از خانواده شهید مازندرانی مدافع حرم  حاج سعید کمالی که در نمایندگی ولی فقیه سپاه مرکز استان به خانطومان عزیمت کرد  به نمایندگی از همه خانواده های شهدای مدافع حرم استان تجلیل به عمل آمد.
 برگزاری مجزای کارگاه های توجیهی مختلف  معاونتهای نمایندگی  سپاه کربلا ، تجلیل از پیسکسوتان روابط عمومی رده ها و لشکر عملیاتی و ... اهم برنامه همایش یک روزه در سپاه مازندران بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها