خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا :

بصیرت افزایی مهم ترین عامل در برابر توطئه های دشمن است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در نشست روشنگری حوزه مقاومت الزهرا(س) این ناحیه گفت: باید مراقب باشیم که روحیه استکبارستیزی مردم به عناوین مختلفی مانند دستیابی به توافق هسته‌ای و غیره از میان برداشته نشود چراکه آن ‌وقت باید زیان این سهل‌انگاری را با تمام وجود بدهیم.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۰۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی افزود: رهبر فرزانه انقلاب بیانات راهبردی را بیان کردند و به‌خوبی توطئه دشمن را به ما شناساندند و تذکر دادند که آمریکا به‌خوبی فهمیده که نمی‌تواند بطور مستقیم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابله کند

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند، بنابراین حفظ هوشیاری و بصیرت‌افزایی در برابر توطئه‌های دشمنان امری ضروری است.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: بر همین اساس استکبار جهانی به فکر چاره افتاده و تنها راه چاره را، نفوذ در کشور می‌داند، بنابراین آن ها به دنبال تغییر سلیقه‌های فرهنگی در بین مردم هستند تا با کمک ابزاری چون ماهواره‌ها و فضای مجازی در میان خانواده‌ها و افراد مختلف جامعه نفوذ کرده و آنگونه که می‌خواهد فرهنگ ناب اسلامی را تغییر داده و فرهنگ پوچ خود را جایگزین آن کند تا پس از آن بتواند روحیه استکبارستیزی ملت مقام ایران را از میان بردارد.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم بصیرت‌افزایی در جامعه، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود باید با تمام قوا به بصیرت‌افزایی در جامعه بپردازیم و از افراد نخبه در این خصوص استفاده شود تا توطئه‌های دشمنان را برای مردم تبیین کرده و راه‌های نفوذ بدخواهان این انقلاب را به کشور ببندیم.

وی خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم که روحیه استکبارستیزی مردم به عناوین مختلفی مانند دستیابی به توافق هسته‌ای و غیره از میان برداشته نشود، چراکه آن‌وقت باید زیان این سهل‌انگاری را با تمام وجود بدهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا با بیان اینکه همگان باید در برابر توطئه‌های دشمن کاملاً هوشیار باشند تصریح کرد: این جوانان و نوجوانانی که با شور و علاقه وافر به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، راه شهدا را ادامه می‌دهند، هرگز در دام دسیسه‌های ننگین دشمنان خبیث گرفتار نخواهند آمد.

وی تبعیت محض از فرامین رهبر فرزانه انقلاب را عامل مصونیت کشور در برابر توطئه‌های دشمن عنوان و بیان داشت: دشمنان ملت ایران بدانند این ملت با پشتیبانی از ولایت فقیه اجازه نخواهند داد کوچکترین آسیبی به مملکت برسد.

حجت الاسلام احمدی تأکید کرد: دشمنان به خوبی می‌دانند که بسیج و تفکر بسیجی فراتر از مرزهاست و نمی‌توان این خورشید درخشان را خاموش کرد.

رجب احمدی در بخشی از سخنان خود مدافعان حرم را سند افتخار کشور دانست و گفت: این شهدا به عشق اهل بیت(ع) و ولایت در این مسیر گام نهادند و باید بدانیم امنیت و اقتدار نظام اسلامی در سایه خون شهدا و رهبری پیامبرگونه رهبر انقلاب است.

نشست روشنگری و بصیرتی حوزه الزهرا(س) با حضور فرمانده و شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های مقاومت در سالن اجتماعات این حوزه برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها