خبرهای داغ:
فرمانده گردان عملیاتی امام رضا ع گفت:در راستای آمادگی کامل نیروهای بسیجی گردان عملیاتی امام رضا در هندیجان کلاس های تخصصی سلاح شناسی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۸۴۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبر نگار بسیج در هندیجان ،کلاس های آموزشی گردان عملیاتی امام رضاع در هندیجان یکشنبه شب با حضور بسیجیان دو گروهان عملیاتی ،بسیجیان پیشکسوت و ورزشکار ، فرماندهی و پرسنل گردان عملیاتی امام رضا ع و امام جمعه موقت هندیجان در محل های مقر گردان عملیاتی و مسجد زین العابدین ع در منطقه کوی فرهنگیان شهرستان هندیجان برگزار شد.
 ستوانیکم پاسدار اکبر اورکی در این کلاس ها ی آموزشی اظهار کرد: دراین کلاس ها گروهان سه و گروهان دو با استعداد بیش از دویست نفر بسیجی فعال حضور داشتند.
 وی افزود:کلاس های آموزشی شامل انواع ا سلاح شناسی مدرن روز ،عقیدتی ،آمادگی جسمانی،نقشه یابی و قطب یابی و فرهنگی بوده است. 
 وی بابیان آمادگی سپاه وبسیج گفت:بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا ع با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در هر شرایطی آماده دفاع از کشور است .
اورکی فرمانده گردان عملیاتی امام رضاع عنوان کرد:شهرستان هندیجان یک منطقه مرزی با ۹۵کیلومتر مرز آبی در خلیج فارس ودر وازه ورودی به استان خوزستان است که بسیجیان این منطقه برای دفاع و نگهداری از این منطقه مرزی با هوشیاری در بالاترین دفاع نظامی  هستند.
 وی با اشاره به تحرکات دشمنان اسلام بیان کرد:دشمنان اسلام آگاه باشند سپاه وبسیج با پیروی ازدستورات حضرت امام خامنه ایی اجازه هر گونه تحرک و تهدیدی را به دشمنان اسلام نمی دهند وبا تمام ظرفیت های نظامی با ایمان به خدا و اعتقاد به اهل بیت ع در مقابل این دشمنان  ایستاده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها