جای خالی مسئول اردویی و راهیان‌نور سپاه کربلا در جلسه ستاد ارتحال امام مازندران مشهود بود که به دلیل حضور در آسمان‌ها و همنشیی با افلاکین وقت حضور در این جلسه نداشت و غیبتش موجه اعلام شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۸۱۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶



خبرگزاری بسیج مازندران،  جلسه ستاد ارتحال امام‌خمینی(ره) در استانداری مازندران در حالی برگزار شد، که مسئول راهیان‌نور مازندران در این جلسه حضور نداشت.

شهیدبلباسی مسئول اردویی و راهیان‌نور سپاه کربلا بود، که به دلیل حضور در آسمان‌ها و همنشیی با افلاکیان، وقت حضور در این جلسه نداشت و غیبتش موجه اعلام شد.


از شهید بلباسی میتوان به عنوان غایب بزرگ جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در استان مازندران نام برد. البته غایب از نظر ما زمینی‌ها!

شهید بلباسی و دیگر شهدای حرم استان مازندران اگر چه مدتی در جمع ما نیستند، ولی آسمانی شدند و این روزها بیشتر از زمانی که در جمع ما بودند از آنها حرف و صحبت به میان میآید.

شیهد بلباسی قدم در راهی گذاشت که جاودانه شد، او از تعلقات دنیایی دل کند و در آسمان‌ها جای گرفت.

رفت تا ثابت کند که مرید بسیار خوبی برای امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، رفت که فریاد بزند جوانان ایران اسلامی همچنان مانند دوران دفاع‌مقدس وقتی که صحبت از کارزار و مبارزه با دشمن به میان میآید، با مرگ شجاعانه دست و پنجه نرم میکنند.

شهید بلباسی دغدغه شهادت و ترویج فرهنگ شهادت داشت، رفت تا ثابت بکند که در حرف و عمل مطیع امر رهبر انقلاب اسلامی است. تا زنده بود از شهدا صحبت می‏‌کرد، وقتی رفت اسمش ورد زبان‌هاست، در هر کوی و برزن از او یاد میشود.

این شهید رفت تا اعلام کند که اسلام‌خواهی و مبارزه با دشمن مرز نمیشناسد، رفت چون در زمین جا نمی‌شد. به اذعان بسیاری از دوستانش او باید شهید میشد، و به راستی که به حقش رسید، درست است که در این جلسه حضور نداشت، ولی غیبتش خیلی پررنگ بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها