حميدرضا
معاون فرهنگي اداره كل امور جوانان استان ايلام خبر داد:
معاون فرهنگي اداره كل ورزش و جوانان استان ايلام، از 60 وي‍ژه برنامه فرهنگي در استان ايلام در هفته جوان خبرداد.
کد خبر: ۸۶۷۷۷۹۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمدرضا تردست معاون فرهنگی و امورجوانان استان ایلام، اظهار كرد: دبيرخانه ستاد امور جوانان وظيفه رصد فعاليت هاي حوزه جوانان را دارد كه از موضوعات روز جوانان ما نشاط جوان در جامعه فعلي است، همكاران ما در اجرايي برنامه هاي هفته جوان 23 دستگاه اداري كه متولي اين برنامه ها هستند.

محمد رضا تردست با بيان اينكه اداره كل وزرش و جوانان از 27 ارديبهشت ماه تا 2خرداد برنامه هاي متنوع و با شكوهي براي جوانان استان در نظر گرفته است، تصريح كرد: در هفته جوان تشر برنامه هاي ابلاغي به تمام شهرستان هاي استان ايلام در نظر گرفته شده تا با انسجام بيشتري برنامه هاي اين اداره اجرا شود.

معاون فرهنگي اداره كل امور جوانان استان ايلام، افزود: به همان نحو كه مسائل مذهبي اخلاقي و اشتغالزايي در حال گسترش است ما هم نشاط را به جوانان اهداء كنيم .

وي، با اشاره به اینکه بيش از 60 برنامه متنوع در حال اجرا است؛ افزود: از جوانان برتر استان در 15 قشر مختلف اعم از : بسيجيان، طلاب، مبتكران و مخترعين، ورزشكاران، كشاورزان، جوان امدادگران، جوانان كار آفرين، فعالان در عرصه رسانه و جواناني كه از توانايي هاي خاصي برخوردار هستند تجليل بعمل مي آيد.

تردست بيان كرد: از روز 27 ارديبهشت ماه لغايت 2خرداد به ترتيب با عنوانين "جوان نشاط ، سلامت و ورزش" ، "ازدواج و خانواده" ، "فناوري" ،"سبك زندگي و محيط زيست"، "عزم ملي" ، "مسائل اجتماعي"، "انتظار و مهدويت" نام گذاري شده است.

وي در ادامه افزود: برنامه هاي فرهنگسرا جوان، برگزاري جشن روز جوان در تمام شهرستانهاي تابعه، برنامه پاكسازي محيط زيست، ديدار با نماينده ولي فقيه در استان، كارگاه هاي ازدواج و خانواده براي ارتقاء سطح كمي و كيفي سبك زندگي خانواده ، برنامه هاي متنوع و گردشگري و توريستي و ديدار با خانواده شهداء ، صعود سراسری بانوان ایلامی به کبیر کوه از ديگر برنامه هاي اداره كل ورزش و جوانان اعلام كرد.

محمدرضا تردست، بابیان اینکه در حال حاضر 40 سازمان مردم نهاد جوان (سمن) در سطح این استان فعالیت دارند، یادآور شد: حدود 35 سمن در زمينه هاي فرهنگي و ايثار و شهادت مسائل مذهبي، گردشگري و توريستي، مسائل علمي و پ‍‍ژوهشي فعاليت دارند.

معاونت فرهنگی و امورجوانان استان ایلام، در آخر گفت: ما همچنان به تشكيل سازمانهاي مردم نهاد (سمن) از سوي جوانان استان در تمامي نقاط دعوت مي كنيم كه در اين راستا فرهنگسراي جوان را ياري و در زمينه هاي مختلف تعريف شده از طرف سازمان فعاليت كنند كه باعث رشد جوانان مي شود.


ارسال نظرات