امام جمعه سبزوار تاکید داشت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
کد خبر: ۸۶۷۷۷۳۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام ابراهیمی در محل دفتر خود با جمعی از جانبازان 50 درصد به بالا دیدار کرد.

وی در این دیدار اظهار کرد: اگر ایثارگری جانبازان نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش نداشت.

وی با بیان اینکه تکریم و تجلیل از خانواده  معظم شهدا و ایثارگران باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود گفت: این موضوع بایستی در راس اصلی ترین مسائل مورد توجه مدیران و مسئولان قرار گیرد چرا که ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت کمتر از خود شهادت نیست.

امام جمعه شهرستان سبزوار بیان کرد: همه‌ كسانى كه در جنگ تحميلى هشت‌ساله حضور داشتند بايد بدانند كه در امتحانى بزرگ شركت كرده  و از آن سربلند بيرون آمدند خدا را بر اين توفيق بزرگ، سپاس بگزارند و روحيه‌ دفاع از اسلام را كه موهبتى عظيم است، براى خود حفظ كنند.

در ادامه رئیس شورای شهر سبزوار گفت:  افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و این مسئله  موجب پشتگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر می شود.

کاظم کرامت جانبازان را تاریخ زنده و گویای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و با اشاره به وظیفه مسئولان در خدمت رسانی بهتر به جامعه ایثارگران افزود: هیچ پاداش وت قدیری نمی‌تواند کار بزرگ شهداء و جانبازان که همان بذل جان و نثار خون خویش در راه سرافرازی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است را جبران نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها