خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

27 اردیبهشت فرصت ارزنده ای برای تبیین نقش اثرگذار روابط عمومی

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت ارزنده ای برای تبیین اهمیت و نقش بی بدیل و اثرگذار روابط عمومی است.
کد خبر: ۸۶۷۷۷۱۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت ماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت ارزنده ای برای تبیین اهمیت و نقش بی بدیل و اثرگذار روابط عمومی در تغییر و تحول سازمانی و ارتباطات و ارج نهادن به زحمات و دستاوردهای تلاشگران عرصه اطلاع رسانی است.

وی افزود: روز ارتباطات و روابط عمومی، روزی برای یادآوری کوشش ها و تلاش های صادقانه تمام کسانی است که در جایگاه روابط عمومی، از هیچ تلاش و کوششی در جهت ایفای رسالت خطیر پاسداری از حقوق مردم در جامعه دریغ نمی ورزند.

معروفی با اشاره به جایگاه و اهمیت روابط عمومی، خاطر نشان کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: روابط‌عمومی‌های موفق برای توفیق در فعالیت‌های ارتباطی خود باید از مهارت و توانایی همدلی با دیگران برخوردار باشند و بتوانند با درک صحیح نیازها، احساسات، انتظارات و خواسته‌های مخاطبان و مشتریان، تعاملی کارآمد را با آنان داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی ها باید در راستای ارتباط همسو و متقابل با مردم و ارتباط تنگاتنگی با اصحاب رسانه داشته باشند، عنوان کرد: روابط عمومی ها با داشتن این ارتباط همسو می توانند در انعکاس مطالبات جامعه از مجموعه و بالعکس نیز کارساز و کارآمد باشند چراکه نمی توان بدون بهره گیری مطلوب از رسانه به موفقیت های چشمگیر نایل شد.

وی تصریح کرد: روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم براي توسعه ارتباطات اجتماعي و غناي معنوي و ارزشي اين حرفه ارزشمند با تقويت حضورمديراني دانايي محور و تحول طلب از يك سو و رعايت اخلاق حرفه اي در عملكرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سويي ديگرتلاش نموده و جايگاه اين حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامي خود تثبيت نماييم.

وی در پایان روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به همه تلاشگران و عزیزان این حوزه تبریک عرض کرده و توفیقات روزافزون همیشگی این عزیزان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانخواستار شد.

4001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها