خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب خراسان جنوبی خبر داد
مسئول سازمان بسیج طلاب خراسان جنوبی گفت: گروه جهادی سفیران هدایت با حضور طلاب بسیجی آخر هر هفته به مناطق مرزی و محروم اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۷۷۶۳۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

حجت السلام والمسلمین محمد رضا توکلی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی از حضور بسیجیان طلاب در اردوهای جهادی خبر داد و اظهارداشت: گروه جهادی سفیران هدایت، آخر هر هفته به روستاهای محروم و مرزی شهرستانهای نهبندان، ، خوسف، درمیان و بخش درح از توابع سربیشه اعزام می شوند.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: این جهادگران به صورت اکیپ های پنج نفره و با وسایل شخصی در روستاها حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه این امسال اعزام گروه های جهادی از دو هفته قبل شروع و تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، افزود: این اردوها بعد از ماه مبارک رمضان دوباره آغاز خواهد شد.

توکلی راد یادآورشد: در ایام ماه مبارک رمضان مبلغان و طلاب در مناطق روستایی حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح اردوهای جهادی سفیران هدایت مورد استقبال مردم مناطق محروم و مرزی قرار گرفته است تصریح کرد: در این خصوص در خواست های زیادی برای حضور طلاب در این مناطق شده است.

اعزام بیش از 100 نفر از طلاب بسیجی به مناطق مرزی استان درسال گذشته

مسئول سازمان بسیج طلاب استان گفت: سال گذشته تعداد 105 نفر از طلاب در 105 روستای مرزی و محروم سراسر استان در قالب اردوهای جهادی سفیران هدایت حضور داشتند.

وی هدف از اعزام روحانیون و طلاب در مناطق مرزی و محروم استان را تبلیغ و حضور در جمع مردم بخصوص در مناطق مرزی برای مقابله با تهدیدات فرهنگی عنوان کرد و افزود: آموزش های احکام، عقیدتی، تربیتی، مشاوره خانواده از دیگر اهداف این اردوها است.

توکلی عنوان کرد: گاهی طلاب در اردوهای جهادی سفیران هدایت به صورت خانوادگی و با هدف مشاوره های خانوادگی و مباحث دینی و اعتقادی اعزام می شوند.

وی با اشاره به حضور جهادگران اردوهای جهادی عنوان کرد: طلاب و روحانیون بسیجی در اردوهای جهادی تلفیقی در دیگر اردوهای جهادی نیز شرکت و در عرصه های فرهنگی، ارتباط با جوانان و عمرانی فعالیت می کنند.

اعزام 5 گروه جهادی از طلاب بسیجی در تابستان امسال

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه انصارالرضا(علیه السلام) افزود: در سال جاری و بعد از امتحانات دانش آموزان پنج گروه جهادی در قالب اردوهای دو تا سه روزه از بسیجیان طلاب و روحانیون به مدارس استان اعزام خواهندشد.

انتهای پیام/14

ارسال نظرات
پر بیننده ها