خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: ملت ایران همچنان پایبند به مواضع انقلابی و اسلامی خود هستند و با بصیرت تمامی نقشه‌های دشمنان و استکبار را خنثی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۷۷۶۱۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،محمد مهدی جعفری کارشناس مسائل سیاسی در نشست سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین بیان کرد: امروز دشمن از راه‌های مختلف اجتماعی ،فرهنگی ،نظامی و اقتصادی درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت:  اگر دیروز دشمن به صورت مستقیم و با جنگ سخت در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود امروزه به شکل دیگری ادامه دارد ولی عرصه ان عوض شده است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمنان اسلام با جنگ نرم وارد میدان شده‌‌‌‌اند، متذکر شد: هدف از جنگ نرم تزلزل در بنیان خانواده هاست و محور اصلی و اساسی یک خانواده  را با شبکه های اینترتنی،شبکه های تصویری و ماهوره ای را مورد  هدف قرار می‌دهد.

جعفری اضافه کرد: ملت ایران همچنان  پایبند به مواضع انقلابی و اسلامی خود هستند و با بصیرت تمامی نقشه‌های دشمنان و استکبار را خنثی خواهند کرد.

وی در خاتمه به تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: دشمنان از طریق تحریم‌های اقتصادی مانع ارتباط با کشورهای دیگر با ایران شده‌اند و ما باید بتوانیم با راه برون رفت از وضعیت داخلی و اتکا بر ظرفیت‌ها و دارایی‌ها خود درراستای تحقق امر اقتصاد مقاومتی تلاش نمائیم.

1008/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها