سرهنگ غلامعباس احمدی، سپاه را یک پدیده زنده و پویا دانست و گفت: پیشرفت و عزت و اقتدار کشور در گرو عملکرد انقلابی با روحیه جهادی است
کد خبر: ۸۶۷۷۵۴۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی؛ جانشین سپاه دشتی در جشن میلاد ثارالله و بزرگداشت هفته پاسدار با تبریک اعیاد شعبانیه، به تشریح چرایی تأسیس سپاه و چرایی انتخاب روز میلاد امام حسین علیه السلام بعنوان روز پاسدار پرداخت.

سرهنگ احمدی با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد مبارک این ماه، خصوصاً سوم شعبان، میلاد پربرکت حضرت سیدالشهداء علیه السلام و روز پاسدار، میلاد سردار کربلا حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز و ولادت باسعادت سید الساجدین امام العارفین به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری و خانواده پاسداران و جانبازان سپاه چهارمحال و بختیاری، از درگاه خداوند متعال توفیق ورود به ماه ضیافت الهی را مسئلت کرد.

وی، با تشکر از خانواده های پاسداران که بستر انجام مسئولیت خالصانه و صادقانه را برای همسران خود فراهم می کنند، اظهار کرد: صحبت ما درباره سپاه، راجع به واقعیت و اصالت انقلاب و اسلام نابی است که امام عزیز به ارمغان آورد و با وجود رهبری فرزانه این مسیر را ادامه می دهد.

احمدی، سپاه را یک پدیده زنده و پویا دانست که بعد از 37 سال از عمر بابرکت انقلاب مشعشع اسلامی در صحنه حاضر است و در عرصه های مختلف از این انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن پاسداری کرده و می کند.

وی، افزود: مقام معظم رهبری در دهه چهارم انقلاب می فرمایند، من انقلابی ام؛ اما در سطح جامعه می بینیم برخی از مسئولان و غیرمسئولان منکر انقلابی شدن خود می شوند؛ در صورتی که پیشرفت و عزت و اقتدار کشور در گرو عملکرد انقلابی با روحیه جهادی است.

سرهنگ احمدی به تجارب مختلف سپاه در عرصه های تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم اشاره کرد و افزود: انقلاب یک حرکت بانشاط، پویا و امیدوار به آینده است و برای حفاظت از این انقلاب، رکن رکینی لازم بود که امام عزیز و معمار کبیر انقلاب اسلامی، سپاه را که از جنس همین انقلاب بود، پدید آورد تا از دستاوردهای ارزشمند نظام حراست و صیانت کند.

وی، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به مقتضیات زمان در صحنه های مختلف از دفاع مقدس تا مقابله با گروهک های ضد انقلاب، سازندگی و حراست از مرزهای جغرافیایی با توجه به انعطافی که دارد، وارد میدان شده و خطرات متصور در منطقه را شناسایی و رصد می کند و آماده مقابله با هرگونه تهدیدی است.

وی گفت: سپاه، گاهی لباس رزم، گاهی لباس امنیتی به تن کرده و زمانی نیز مقابله با شبیخون فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده و به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته است.

وی، اقتصاد مقاومتی را از دیگر عرصه های ورود سپاه و بسیج دانست و تأکید کرد: از سه سال پیش که مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را مورد تأکید قرار دادند و خواستار ورود مسئولان با شور انقلابی در این عرصه شدند، بیشترین نقش را در رابطه با کارهای مولد و شناسایی عرصه های تولید، سپاه و بسیج انجام داده است.

وی با بیان اینکه سپاه با توکل به خدا و توسل به ائمه معصومین علیهم السلام، فعالیت می‌کند، قدرت بازدارندگی سپاه را ناشی از قدرت بی‌پایان عشق و ارادتی دانست که پاسداران حریم ولایت به ائمه اطهار و اهلبیت علیهم السلام دارند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها